1

Onderwerp: Milka de mode van tegenwoordig

Ohhhhhhh rampzalig!!!hij lijkt op de foto heeeel scheef zo scheef was die geukkig niet
dit was mijn eigen verjaardagstaart om technieken toe te passen die ik nog niet had gedaan...en vooral om te leren wat ik volgende keer anders moet doen.
dit is mijn 4de taartje en ben eigenlijk best wle trots ondanks de vele foutjes die ik zie

de strik was een hele klus..daar was mijn eerste fout dat ik de verkeerde fondant had en het uitharde niet vlotte naa een paar dagen daardoor de schuren erin en doorzakkingen.
de plooientaart had ik enorm ruzie met mijn witte marsepein wat op een duisterse manier schuurde bij elke vouw en zelfs over het bolletje heen leggen was verschrikkelijke gepiel.. (maar een super leuke taart om te maken)
mijn volgende fout: zelf de taart bisciut kleiner snijden en dan gewoon lekker scheef zagen GGrrr zie je heel goed bij de tweede laag en de bovenste was zo verknald dat het toch nog een leuk bolletje is geworden maar dan wel met het probleem dat mijn strik te groot was hahah.
en helaas jammer dat de kleur van de strik niet zo mooi is als van de taart zelf..maar dat zal wel de fondant en marsepein verhouding zijn.

Maaarr mijn vullen waren heeeerlijk
1 ste laag: verse aardbeien met zwitserse room
2 de laag: mona citroen kwark met lemon curd
3 de laag: aardbeieen uit blik en zwitserse room.

http://94.100.122.101/1346450001-1346500000/1346499401-1346499500/1346499434_5_efgA.jpeg

zoete groeten, Inge

2

Re: Milka de mode van tegenwoordig

wauw...en dat voor je vierde taart! Super gedaan!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

3

Re: Milka de mode van tegenwoordig

Nog gefeliciteerd, vind hem heel goed voor een 4de