1

Onderwerp: [FB] zoetzoet.nl is al online!!

Het is nog niet helemaal af, but I'm working on it!!
Maar voor zo ver deze computeranalfabete het kan, heb ik toch echt knap werk gedaan dacht ik zo...
Moet nog een heleboel foto's uploaden en een paar dingen nog aanpassen, dat wel... maar het begin is er!!

www.zoetzoet.nl

Wat vinden jullie ervan??

Groetjes,

Nayra

2

Re: [FB] zoetzoet.nl is al online!!

Vind je achtergrond wat druk (wel erg leuk)

Verder ziet het er prima uit erg kleurrijk

3

Bonito cantidad!

Jacqueline

4

marga-vink schreef:

Vind je achtergrond wat druk

Vond juist leuk al die cc's, maar het is idd een beetje... kleurrijk  ;)

Bedankt!

5

yakefrank schreef:

Bonito cantidad!

Gracias  :D

6

Ik denk dat met een rustige achtergrond je foto's nog beter uitkomen.
Heb je trouwens ook een KvK nummer? Dat hoort op de website te staan.
Heb je dat niet dan loop je risico met de Belastingdienst omdat er wel besteld kan worden en er prijzen op staan. En problemen met de Belastingdienst zit je denk ik niet op te wachten  :nooo

7

Ik ben wel ingeschreven bij de kvk maar wist niet dat dat verplicht op de site moest staan, zou het straks er op zetten en idd daar zit ik niet echt op te wachten  :nooo

8

Volgens mij moet je je BTW nummer en KvK nummer erop hebben staan. Er is vast wel een website waar je dit op kunt vinden. Succes!

9

Thank you!!!

10

heb jij vistaprint betaald voor dat plaatje anders kan je daar gezeur mee krijgen...

11

Leuk zeg!

Ik vind idd de achtergrond vrij druk.
Verder vind ik de achtergrond van je foto's ook (niet allemaal) erg druk, en je foto's zijn vaak een beetje uit verband getrokken.

12

Hoi

ZoetSpul schreef:

Leuk zeg!
je foto's zijn vaak een beetje uit verband getrokken.

????????? hoe bedoel je??

Gr!!

13

Ze zijn soms een beetje "uitgerekt" en vervormd.

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

Ja niet alle foto's staan in de juiste verhouding. Verder vind ik die achtergrond met dat tijdschrift over leukemie niet echt gepast.
Ik zou uit je taarten een selectie maken en alleen de mooiste erop zetten.
De layout is mooi hoor, maar ik zou die drie cc banners weglaten. Ziet er een beetje rommelig uit.
En inderdaad je KVK nummer erop zetten :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

15

de achtergrond met boekje van leukemie was juist omdat de cupcakes voor stichting doe een wens waren...

Fotos had ik in zo'n soort collage gemaakt, omdat ik nog niet zo lang hiermee bezig ben, en al helemaal niet zo'n top talent ben met cameras, dacht ik> zo kan je meer zien als in een gewone foto, maar krijg steeds meer het gevoel dat het juist ook daar door een beetje rommelig uit ziet...

drie cc banners zijn nu ook weg, idd geen  gezicht...

16

Ik zou als ik jou was per taart 1 foto doen. Foto van de binnenkant is niet zo van toepassing toch.
Verder een rustige achtergrond, dus een effen kleur of iets. Evt randje eromheen. (om de foto)
Verder de drukke achtergrond op je pagina vervangen door iets effen of met een klein werkje erin.

17

Ik vind het heel leuk geworden zeker als je geen proffesional bent, ik doe het je niet na hoor!

18

Leuke site!
Ik zou 't woordje knoeien met cupcakes ( in je voorwoord), veranderen in experimenteren met cupcakes.

19 Laatst bewerkt door maaike (23-07-2011 16:35)

vrolijke site.

Aan je tekst onder het kopje voorstellen schrijf je wie je bent. Hier blijkt uit dat je het bakken e.d. alleen doet. Bij bestellen schrijf je over "ons". Ik zou dat veranderen in de ikvorm.

ik zou het woord knoeien veranderen in experimenteren of "...me uit te leven op..."

Verder inderdaad even je BTWnummer en KvKnummer op de site zetten. Ik zag je niet op de site van de KvK, maar misschien sta je onder een andere naam aangemeld bij ze. Als je dit als hobby doet, zou ik je prijzen allemaal verwijderen.

Succes met je site.

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken