Onderwerp: Nieuw!
Ook ik lees hier af en toe mee (vooral de recepten en tips & trics!) Op de Belgische variant is het allemaal nogal moeilijk te vinden, dus kom ik hier zoeken als ik het daar niet vind hihi
Zoals je aan m'n nickname ziet, ben ik van het mooie België Limburg meer bepaald. (dicht bij de grens met Weert en Stramproy)
Ben (bijna) 22 jaar, mama van een zoontje van net 1 jaar en samenwonend. Ik had al heel vaak naar Cake Boss gekeken, en dacht altijd 'zoiets kan enkel een professional' tot paar maanden geleden de onthaalmoeder van mijn zoontje aankwam met een versierde cupcake en doodleuk zei 'oh maar zo moeilijk is dat niet hoor!' Dus ikke wilde dat natuuuurlijk ook kunnen! Met de 1e verjaardag van mijn zoontje in zicht, was dat toch wel de moeite waard om te proberen. Als het niet zou lukken dan was het zo, maar dan had ik het tenminste geprobeerd! (kon in geval van nood nog altijd een "gewone" taart en cake bakken)
Paar weken en een workshop later, en bijna 90 euro lichter aan materiaal , kon ik er aan beginnen! En oooo wat is het verslavend!
Dus na veel opzoekwerk, ben ik zelf aan de slag gegaan en wil nog heel veel bijleren! In de hoop dat mijn taarten ook zo mooi worden als die van de vele dames (en sommige heren zag ik!) hier.