Onderwerp: White beauty
Deze ga ik zometeen wegbrengen 
Gevuld met vanillekwark aardbeienvlaaivulling en vanille botercreme.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » White beauty
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze ga ik zometeen wegbrengen 
Gevuld met vanillekwark aardbeienvlaaivulling en vanille botercreme.

Heel erg mooi 
Heel mooi 
Wat mooi zeg!!!
Wow, super!
Leuk! 
walgelijk mooi;)
Prachtig zeg! Alleen, lijkt het nu zo of zit er een blaas in de bovenste taart. Heb ik nl. ook wel eens gehad en waar dat nou aan ligt??
Prachtig zeg! Alleen, lijkt het nu zo of zit er een blaas in de bovenste taart. Heb ik nl. ook wel eens gehad en waar dat nou aan ligt??
Waardoor het komt weet ik ook niet, maar als je er een klein gaatje in prik kun je hem weer weg krijgen.
De taart is erg mooi, vindt het alleen jammer dat je de filigree border als stempel hebt gebruikt en niet helemaal hebt uitgedrukt zodat je echt een kantrandje hebt.
Heer eg sjiek zeg 
Petra68 schreef:Prachtig zeg! Alleen, lijkt het nu zo of zit er een blaas in de bovenste taart. Heb ik nl. ook wel eens gehad en waar dat nou aan ligt??
Waardoor het komt weet ik ook niet, maar als je er een klein gaatje in prik kun je hem weer weg krijgen.
De taart is erg mooi, vindt het alleen jammer dat je de filigree border als stempel hebt gebruikt en niet helemaal hebt uitgedrukt zodat je echt een kantrandje hebt.
Die blaas zag ik pas op de foto's en heb ik daarna nog weggehaald, inderdaad klein gaatje in prikken.
Ik heb de border niet al stempel gebruikt, maar er voor gekozen om het er maar licht in te drukken omdat het anders teveel zou opvallen.
mooi 
Nou, dat is zeker een beauty zeg!!!
mooi gemaakt
Wauw, dit vind ik echt een prachtige taart!
Heel erg mooi!!!!
erg mooi
Mooi de border zo en die donker rode bloemen, prachtig.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » White beauty