1

Onderwerp: Bruids shower

Afgelopen week ben ik een midweekje op vakantie geweest en toen kreeg ik een mail of ik nog voor vandaag een baby shower taart kon maken, mijn eerste gedachte was: nee dat wordt te krap dag, maar het was mijn vriend die zei: Nee joh gewoon doen! Ik ruim vrijdag de spullen wel op dan kan jij bakken, je moet tenslotte een beetje reclame maken...
Zo gezegd zo gedaan, zie hier het resultaat, bovenste laag gevuld met banketbakkers room en 4 vruchten jam onderste gevuld met banketbakkers room met aardbeien jam, helaas had ik wel problemen met de marsepein, het was andere dan die ik normaal gebruik (dit is voorgekleurde van funcakes ) maar ik ben niet geheel ontevreden (en de ontvangers waren ook tevreden)

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/07/01/1309532383-470.jpg

En dan ook maar eens mijn eerste "bruidstaart"  Mijn ouders zijn morgen 30 jaar getrouwd, we hebben een "verassingsfeestje" geregeld, gewoon bij hen thuis met familie stukje taart wat te drinken en wat hapjes, ze weten nog van niks, en ik wilde natuurlijk de taart maken! (met een beetje hulp van mijn zus die mee heeft geholpen met de roosjes ) Aangezien ze toen ze 30 jaar geleden trouwde schijnbaar geen bruidstaart hadden nu dus wel :P
De roosjes kunnen nog veel beter en moeten nog dunner daar ga ik mee oefenen!
Bovenste laag gevuld met: Lemoncurdslagroom
Onderste laag gevuld met: Aardbeien kwark vulling en 1 laag slagroom

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/07/02/1309612372-740.jpg

Dit is trouwens een 20 en 15 cm taart zou het voldoende zijn voor 15 personen ?  :think:  Ik twijfelde namelijk erg!

Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie willen geven, dit zijn trouwens mijn 2de en 3de stapeltaartjes!

2

Re: Bruids shower

Dat heb je maar even mooi gefixed!
Ziet er super uit!

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Ziet er goed uit hoor!

4

Leuke taarten alle twee.

Super leuk gedaan ! :)

Bedankt :)

Vanmiddag naar mijn ouders, ben benieuwd wat ze ervan vinden :)

Mooi hoor!
Vraagje: wordt de slagroom bij jou niet dun als je er lemoncurd doorheen doet?

Life is what you bake it.

Nee ik doe eigenlijk eerst de slagroom goed stevig kloppen en dan de lemoncurd (zelfgemaakt maar ik weet niet of het zo "dik" moet zijn want de lemoncurd was redelijk dik bij mij ) erdoorheen en dan wordt hij wel ietsjes dunner maar niet te dun!

Heb nu wel een dijkje gespoten, heb ik de vorige keren niet gedaan, dat ging ook gewoon prima, maar nu wel voor de zekerheid ;)

9

mooie parade :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

10

Bedankt allemaal :)

Mijn ouders vonden hem erg mooi!
EN de visite was ook enthousiast..

11

Mooie parade!  :thumb:  :thumb:  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

12

sweetheart88 schreef:

Bedankt allemaal :)

Mijn ouders vonden hem erg mooi!
EN de visite was ook enthousiast..

dat hebben we goed gefixt, de bruids taart :thumb:  :Y