1

Onderwerp: wie kan mij helpen how to maken cake pops ?

Helaas, nu 60 mingoogelen nog geen how to gevonden van een het maken van een cake pop, of pop cake.

Het lukt mij maar niet !

Candy smelt in warm water laten oplossen, blijft best nog dik.
wanneer ik de balletjes er doorheen roer schieten ze van het stokje. Balletjes laten opstuiven in koelkast
Krijg allemaal druipers en een hele dikke laag chocolade.
ziet er niet uit !

Wie o wie kan mij helpen ?

Groetjes Margo

Re: wie kan mij helpen how to maken cake pops ?

Als je cake pops op google intypt krijg allerlei how to's onder elkaar.

Jammie, jammie!

3

Wanneer moet je ze af hebben, heb morgen wel tijd om het met je samen te maken. Ik hoor het wel even.

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

4

Je bent een beetje verdwaald in Het WWW.. :)

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Wat ik heb gehoord dat bij candymelds de laag om de cake pop dunner is. Chocolade bleef bij mij ook wat dikker en had dan ook een loper eraan.
Bolletjes laten opstijven in de koelkast
stokje in de chocolade dopen
in het bolletje doen
dan door de chocolade en aftikken
Succes. En echt oefening baart kunst
:thumb:

6

Hoi Margo!
Als de candy melt te dik blijft dan kan het zijn dat je het te warm hebt laten worden, hoewel de kans met au bain marie dan niet heel groot is. Heb je er mss water per ongeluk in laten komen? dan kan het ook dik worden namelijk. Het is makkelijker om het te smelten in de magnetron. Mocht het dan nog te dik blijven dan beetje crisco erbij of cacaoboter (maar dat is lastiger te krijgen).
succes!
groetjes marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

7

Hoi,

om mijn site staat een instructie, www.keukenprinses.com. En dan bij handige info. Misschien makkelijk voor je!

groetjes Sabine

www.keukenprinses.com voor mijn bruidstaarten en Dessert Tables!
www.shopkeukenprinses.nl voor Dessert Table spullen!

Lieve dames,

Dank voor al jullie tips ! Crisco is de oplossing !
Ik heb zoveel bolletjes verprutst dat ik daar nu door ben :o .
Ik heb net chocolade lollie sgemaakt met de chocolade die nog over was, ook lekker voor de kids morgen :Y .
Idd, ik denk dat ik veel moet gaan oefenen.............

Groetjes Margo

Candy melts kan je het beste in de magnetron opwarmen ivm kans op water druppels. Als er water in komt dan wordt het heel dik en kan je het weggoien. 1 minuut op hoog goed roeren, dan reeds 20-30 sec. tot het goed vloiebaar is. Balletjes moeten goed koud zijn!

Succes!

Internationale masterclasses, exclusieve en nieuwe producten voor taartdecoratie. Facebook http://www.facebook.com/TLCS.nl