Onderwerp: Mijn allereerste Bruidstaart en het was meteen een grote!
De naam zegt genoeg denk ik. Het was een taart voor 150 personen, gevuld met kokos botercreme & aardbeienjam, bekleed met fondant, kleuren zijn gebaseerd op de kaart! Het bruidspaar zijn mijn zus en zwager. 's Ochtends de taart naar locatie gebracht en dan kom je daar 's middags aan hoor je dat er een hele pot tomatensoep overheen is gegaan, nou ik kon wel janken!! Gelukkig zat alles in dozen en was het meeste op de deksels gekomen! Thuis hadden we nummers op de dozen geschreven voor het opbouwen, maarja die hadden ze er natuurlijk afgehaald want daar zat de soep op! We hadden de avond ervoor foto's thuis gemaakt dus ik kon hem van die foto weer opbouwen! Gelukkig zat er bijna niks op de taart 1 heel licht vlekje maar dat zag je bij na niet!! Het bruidspaar was erg blij met de taart! Ik heb er ook meteen 2 opdrachten aan overgehouden. Nou hier komt dan eindelijk de foto! De 4e foto dat ben ik! Het zijn de 1e foto's die ik hier plaats op het forum. Natuurlijk zijn er altijd verbeterpunten, maar ben toch best een beetje trots op mezelf! Ben erg benieuwd naar jullie reacties!
De J & A bovenop de taart staan natuurlijk voor het JA antwoord, maar ze heten ook Joost & Angelique. Dit JA hadden ze ook op de kaart verwerkt.

TOMATENSOEP!!! Wat een drama. Gelukkig is je prachtige taart niet beschadigd. En nu wel vaker showen hoor want we willen alles zien
Gelukkig is het goed afgelopen.