1

Onderwerp: En dan stop je er de verkeerde vulling in :(

Gisteren lag ik helemaal op schema..alles ging lekker en goed...totdat ik Kadohke's www op hyves las....ze had de helft van haar taarten verkeerd gevuld...

Nog niets aan de hand...gewoon relaxed verder en toen *boing* F*ck! Ik ben vergeten dat het champagne botercrème moest zijn!! (ipv normale) dus mijn superstrakke afgesmeerde taart kon ik niet meer gebruiken...en moest ik 's avonds nieuwe bakken...daaaag voorbereiding!!! Nieuwe bc etc. etc.

Uiteindelijk werd het 2 uur, viel me mee en dit zijn de eindresultaten van yesterday... Vanochtend word de 'diertjesprint' opgehaald en strakkies ga ik de bruidstaart brengen..ik pies er voor in mijn broek want alles lijkt mis te gaan met die taart....'doomed 2 fail' noem ik hem maar. De prachtige bloemen heb ik gemaakt mbv Monika (crunchie) she's a lifesavor!

http://desmond.yfrog.com/Himg640/scaled.php?tn=0&server=640&filename=s1cbj.jpg&xsize=640&ysize=640http://desmond.yfrog.com/Himg615/scaled.php?tn=0&server=615&filename=7xzce.jpg&xsize=640&ysize=640http://desmond.yfrog.com/Himg640/scaled.php?tn=0&server=640&filename=48rwj.jpg&xsize=640&ysize=640http://desmond.yfrog.com/Himg640/scaled.php?tn=0&server=640&filename=solxe.jpg&xsize=640&ysize=640

De dierenprint..daar ben ik niet helemaal tevreden over..maar de rest...*joepie*  al zeg ik het lekker zelf :D

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: En dan stop je er de verkeerde vulling in :(

:thumb: SCHITTERENDE Taarten :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Wat balen dat je vulling niet de juiste was, maar gelukkig kwam je er op tijd achter en heb je alsnog je prachtige taart af gekregen.
Want prachtig dat is ie  :Y
Je printjestaart is ook super geworden!
Veel plezier met wegbrengen van de bruidstaart en het komt helemaal goed hoor  :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

4

Prachtige stapels! En wat vervelend dat je de verkeerde vulling had gebruikt. Dan lig je net lekker op schema en ineens wordt dat schema dan in de war gegooid. Maar je taarten zijn  :thumb:

5

supermooie stapels!

wel balen van je vulling :(

even een vraagje over de tweede taart, hoe zet je die cijfers erbovenop vast?

6

Prachtige bruidstaart! Balen van die vulling, maar gelukkig kwam je er (op tijd) achter. Stel je voor je had er helemaal niet aan gedacht en krijgt dan een klacht van het bruidspaar... :s
Of dat je er aan denkt op het moment van aflevering...
Nee zonde dat zo'n mooie taart dan Doom to fail heet....

Je dierenprint vindt ik ook erg mooi al zijn het niet mijn kleuren.

Liefde is gratis, raar dat sommigen er dan nog zo zuinig mee zijn. ;-)
Liefs,   Ricky

7

Schitterend!  :thumb:  :thumb:  :thumb:
Succes met wegbrengen!  :Y

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

8

Wauw! :)

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

9

WOW, super allebei. Ben helemaal weg van je dierenprintstapel.

10

Heel erg mooi, jammer alleen van dat afschuwlijke bruidspaar! maar ja klant is koning he.....

Geniet van elke dag!!!!

11

Dank jullie wel! @Fifi78 Nou hè? Zo'n topper is niet altijd een succes, volgens mij was de bruid ook niet helemaal tevreden (gom mocht uitzoeken)..echte liefde..geven en nemen :D

12

superstapels! :thumb:

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

13

Mooie stapels!
Wat erg van die vulling. Zulk soort dingen gebeuren gewoon helaas. Ik heb een keer een te kleine taart gemaakt ;-( gelukkig was het niet erg.
Het is weer een leermoment en een volgende keer zal het jou niet meer gebeuren.

14

O, da's balen dat je net een verkeerde vulling had gebruikt.... maar je taart is wel super geworden, prachtige orchideen!

Groetjes,
Marianne

15

Prachtige stapels!

16

hele mooie taarten
mijn dochter is helemaal weg van die pat die dierenprint en ze vroeg mij om op haar verjaardag ook zo ene te maken en ik heb gezegd dat ik het zal proberen
en die bloemen daar ben ik jaloers op zooo moooiiiiii

17

Ze zijn allebei prachtig !!

Groetjes, Conny

18

Dank jullie wel allemaal..ik glunder!!

19

Judy schreef:

Dank jullie wel! @Fifi78 Nou hè? Zo'n topper is niet altijd een succes, volgens mij was de bruid ook niet helemaal tevreden (gom mocht uitzoeken)..echte liefde..geven en nemen :D

:) Is het in de meeste gevallen niet gewoon nemen en nemen ;) dacht dat het zo hoorde! ;)

Geniet van elke dag!!!!

20

Kijk, dat had je mij nog niet verteld. Oh oh oh suffie, je wilt weer te veel he. Gelukkig is het helemaal goed gekomen, ok met weer paar uurtjes minder slaap dan.
Maar hier nogmaals ze zijn prachtig geworden!
Enne je weet het je kan altijd langskomen he. Dikke kus!!!!

21

Uiteindelijk is alles goedgekomen aan het resultaat te zien.
Gave taarten, en wat zijn je bloemen prachtig! Welke flowerpaste/sugarpaste heb je gebruikt? Ik had laatst namelijk piece of cake gebruikt, maar vond 'm niet fijn  :nooo
(klein beetje veel sonde van de topper, maar ik weet zeker dat dit jouw keus niet was ;))

22

Wauw, mooie taarten!

Groetjes,
Michelle

23

errug mooi. Gelukkig kwam het nog goed.
Vind je dierenprint taart pr8ig! De roze kleur ook!!!

24

@plientje, ik heb de wilton gumpaste gebruikt, werkte prima..maar wil binnenkort zelf eens gumpaste proberen te maken.

@Smarianne Die roze kleur is voorgekleurde fondant die ik bij Wendy heb gekocht, kikakeekies verkoopt het ook, maar dan per 250 gr. Werkt echt super!!

25

Erg mooie stapels!  :Y