Re: sweet icing...
Beeldschoon!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » sweet icing...
Beeldschoon!!!!
Ohhhhhh wauw zeg!!! Diep respect!!!
tjee dames ik heb nog nooit zo zitten blozen achter mijn computer als de afgelopen uren
@cleo, je kunt het gewoon zien op de homepage van cakecentral.com en dan moet je klikken in het balkje most saved pictures.
Proficiat! Dit verdient echt respect! Wat een kunstwerk, prachtig!!! 
Silviaaaaaaa.... dit is toch niet normaal meer!!! Dacht je dat je examen moest doen voor de hele groep????
Echt supersupermooi! Dat je dit aandurft als je er nog zo'n eind mee moet rijden... pffffft
Hopelijk kan ik bij de freubel zijn em je KUNSTWERK in het echt bewonderen.
Hopelijk kan ik bij de freubel zijn em je KUNSTWERK in het echt bewonderen.
je mag zo ook wel binnenvallen hoor.
Hoi Silvia,
kom net terug van vakantie en toch even spieken wat je ervan gemaakt hebt
In 1 woord `PRACHTIG`
Wat een werk en ik zit nu te bedenken dat ik deze ronde nog moet klaren
Het was zeker wel veel werk
lieve groet Alie
hé Alie, hoe was je vakantie?
Het was idd veel werk maar wel leuk. Vond deel 3 toch wel de moeilijkste module vooral omdat het heel veel werk is in korte tijd.
Helaas is deze week de vleugel van 1 vlinder gebroken omdat er iemand tegenaan gelopen is en dan is icing toch wel lastig te repareren.
Wauw , ik dacht ga ff zoeken of je je eindstuk erop had gezet en ja hoor ! Echt heel mooi dit. Ook zo fijn om te lezen dat taarten je zoveel energie en voldoening geeft tussen al het zorgen door. Dan te bedenken dat je zelf ad(hd) hebt. Echt mijn complimenten
!!
Groetjes Bloem
Wauw wat een prachtwerk!!
Master ben je zeker!
Wat een mooie details zeg, echt geweldig.
WOW, geweldig mooi!!!!!! Ik heb er geen woorden voor...
Gefeliciteerd met je master
Diepe diepe buiging voor je kunde! Wauw! Die "waaier"-vormen van dunne lijntjes....ik heb 't wel 's op youtube gezien en dat gaat al fout als ik er aan denk...Wauwwauwwauw!
En buiten al die kunstige icingkunde om is het ook nog eens een geweldig mooie taart!
Wauw , ik dacht ga ff zoeken of je je eindstuk erop had gezet en ja hoor ! Echt heel mooi dit. Ook zo fijn om te lezen dat taarten je zoveel energie en voldoening geeft tussen al het zorgen door. Dan te bedenken dat je zelf ad(hd) hebt. Echt mijn complimenten
!!
Groetjes Bloem
Dank je wel.
Hoe was je vakantie Bloem? Weer lekker uitgerust?
alle andere ook bedankt voor jullie lieve woorden.
Ik ben zwaar onder de indruk!
prachtig gewoon zo mooi
ik ben gewoon sprakeloos
ik wou dat ik dat ook kon
proficiaat!!!!!
bloem9 schreef:Wauw , ik dacht ga ff zoeken of je je eindstuk erop had gezet en ja hoor ! Echt heel mooi dit. Ook zo fijn om te lezen dat taarten je zoveel energie en voldoening geeft tussen al het zorgen door. Dan te bedenken dat je zelf ad(hd) hebt. Echt mijn complimenten
!!
Groetjes Bloem
Dank je wel.
![]()
Hoe was je vakantie Bloem? Weer lekker uitgerust?
alle andere ook bedankt voor jullie lieve woorden.
Hey Sil,
Ja heerlijk gehad, lekker op lanzarote geweest. Alleen werd helaas dochterlief ziek laatste dagen. Hoge koorts en keelontsteking. Precies op het moment dat we autootje wilden huren en eiland wilde bezichtigen, maar iet meer gedaan dus. Maar ach het was goed vertoeven aan het zwembad vlak voor ons appartement 
O wat vervelend dat je dochter ziek werd. Met hoge koorts ga je niet veel meer ondernemen. Gelukkig dat jullie toch genoten hebben. Wel luxe, een zwembad voor de deur 
Dank je wel allemaal. Helaas houdt icing niet van heel warm weer. Ik had hem veilig hoog op de kast gezet, maar spontaan viel er 1 vleugel van de vlinder af en braken de voorste wielen van de koets
En dat terwijl hij de autorit netjes overleeft had en al 2 weken staat te "pronken"
Totaal niet mijn stijl (als ik die al heb
), maar wat KNAP
Snap niet hoe je het voorelkaar krijgt, wat een geduld
Is dit een dummy? Zal toch wel
hoe lang doe je hier over?
Totaal niet mijn stijl (als ik die al heb
![]()
), maar wat KNAP
Snap niet hoe je het voorelkaar krijgt, wat een geduld
![]()
![]()
Is dit een dummy? Zal toch wel
hoe lang doe je hier over?
ik had me voorgenomen om voor pme3 een echte engelse taart te maken...is normaal ook niet mijn stijl hoor. Het is een dummy idd en ik ben er toch wel in totaal een hele week mee bezig geweest. Vooral omdat al dat filligreen weer moet drogen.
O wat vervelend dat je dochter ziek werd. Met hoge koorts ga je niet veel meer ondernemen. Gelukkig dat jullie toch genoten hebben. Wel luxe, een zwembad voor de deur
ah ja gelukkig was ze er niet heel anders door tja de middagen, na het slapen. 's avonds had ze juist een opleving en danste alsof er niks aan de hand was hihi.
We hadden zeker mazzel met de ligging van app. we boekten 2pers. kamer kregen ruim app. met ene kant zeezicht andere kant kinder-/zwembaden.
on topic, wat balen dat de dingen breken door warmte is zo jammer als je er zo lang mee bezig bent geweest. Dan wil je er juist van genieten. Hopen dat de rest heel blijft.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » sweet icing...