Onderwerp: Bruidstaart 4 hoog in roze / wit met veeeeeel pareltjes!

De taart is opgebouwd uit een 25, 20, 15 en 10 cm ø taart en goed voor 37 personen.

Alle vier de taarten zijn gevuld met champagne crème en aardbeienjam.

(De datum is niet correct en voor het afleveren aangepast.  ;) )

Het bruidspaar wilde geen bloemen of andere toestanden buiten de pareltjes, het reliëf en de strik. Ik was bang dat het wat saai zou worden maar als ik nu zo kijk denk ik dat 'ie het best kan hebben.

Ik hoor graag wat jullie er van vinden!  :Y

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Bruids-_en_stapeltaarten_files/Media/IMG_8075/IMG_8075.jpg

http://www.zinintaart.com/Mijn_taarten/Paginas/Bruids-_en_stapeltaarten_files/Media/IMG_8076/IMG_8076.jpg

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

2

Re: Bruidstaart 4 hoog in roze / wit met veeeeeel pareltjes!

Schitterende stapel :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Poeh hee.................... WAT EEN GEWELDIG MOOIE TAART!!!!!! Rete strak, en ik vind hem alles behalve saai!

Groetjes San

4

Missie geslaagd  :Y .

Ik vind 't echt heel mooi gedaan, alles past goed bij mekaar  :thumb: .

Maarreh......is deze stapel echt maar voor 37 personen?  :D

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

5

Prachtig zeg, super gedaan !

Geen echte op- of aanmerkingen, ikzelf zou alleen de onderrandjes bij alle vier de taarten hetzelfde hebben gedaan, maar dat is persoonlijke smaak ;)

Groetjes, Conny

6

Vind 'm helemaal sjiek de friemel! Mooi en strak gedaan!  :thumb:

7

als je de schema's aanhoud is hij zelfs maar voor 32 personen, maar dan heb je volgens mij best grote stukken:)

mooie taart en echt niet saai hoor

Mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9

Heb je het  relief op de bovenste taart aangebracht na het bekleden van het taartje?  Ik wil namelijk een  hele taart met dit relief gaan maken, maar ben bang dat ik het niet mooi recht ga krijgen. En als de fondant er eenmaal op zit.........
De taart van jou is super! Helemaal mijn stijl.

10

Mooi !!!

11

:D waanzinnig

Boppe schreef:

Heb je het  relief op de bovenste taart aangebracht na het bekleden van het taartje?  Ik wil namelijk een  hele taart met dit relief gaan maken, maar ben bang dat ik het niet mooi recht ga krijgen. En als de fondant er eenmaal op zit.........
De taart van jou is super! Helemaal mijn stijl.

Het reliëf op de bovenste taart is met de diamond cutter gedaan, hiermee stempel je als het ware de taart. Dit doe je na het bekleden van de taart. Wel ff oefenen want het is een handigheidje wat je te pakken moet krijgen.   ;)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

13

Prachtig!!

14

Geweldig! Wat een plaatje!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

Bedankt voor jullie leuke reacties!

Wat betreft het aantal stukjes.... Ik heb gebruik gemaakt van het snijschema hier op de site en ik tel er dan 37, of zie ik iets over het hoofd?

Gr. Lies(beth)