Re: Koninklijk rood
WAUWWWWWWWW, allen prachtige taarten! mag ik een keer bij je komen snuffelen (soort van snuffel stage) als je aan het decoreren/stapelen ben.please!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Koninklijk rood
WAUWWWWWWWW, allen prachtige taarten! mag ik een keer bij je komen snuffelen (soort van snuffel stage) als je aan het decoreren/stapelen ben.please!
supertaarten, allemaal!!
Wat een toffe parade weer! Heel mooi!
Geweldige taarten!

Wat een onwijs leuke, originele en mooie taarten!!!
prachtige koningstaart
helemaal af
de anderen zijn ook allemaal errug mooi
; ben stiekem wel benieuwd hoe je het dak van het chinese huis hebt gemaakt

Wat een ontzettend gave taarten zeg.... Vind vooral je koninklijke taart supergaaf!!!
Prachtige taarten!! 
prachtige koningstaart
helemaal af
![]()
de anderen zijn ook allemaal errug mooi
; ben stiekem wel benieuwd hoe je het dak van het chinese huis hebt gemaakt
![]()
Dat wil je niet weten, hoor
Maar, oké dan. Het liep niet zo voorspoedig, als ik had uitgedacht, maar ik had de constructie eerst geknipt van karton (4 zijdes uitgemeten op de omgekeerde bakblikken). Dit vervolgens van fondant met tylose nagesneden en laten drogen op de bakblikken. Maar (uiteraard in mijn planning
) het had iets langer gemogen. Constructie was ook best wel zwaar, waardoor ik 'm wel met icing vast heb gezet op de randen van de taarten en er ging hier en daar wel wat los. Maar goed, op de taart bleef het met wat plakwerk wel zitten. Ik had 'm zelf nog wat puntiger willen hebben (uiteindes omhoog), maar dat lukte me niet.
Bedankt voor alle reacties!
En snuffelstage.....je wil niet weten op welke onmogelijke tijden ik aan het werk ben 
Wauw, jij maakt echt fantastisch mooie en originele taarten!
Dat zijn weer geweldige taarten!
Mond wagenwijd open en kan alleen maar WOW uitbrengen!
Gr, Miriam
Wat een schitterende taarten maak jij zeg, ik vind ze stuk voor stuk geweldig.
Wat een geweldige taarten allemaal! Echt super 
Jeetje Jolanda, wat een prachtige taart!!! 
Supergave taarten

WOW ik vind ze stuk voor stuk een plaatje! Eeen de koniginentaart heb je fantastisch uitgewerkt en bedacht!
ze zijn allemaal erg mooi
knap gedaan
ohh mens wat maak jij toch ontzettend mooie taarten!
ik kijk met mn mond open en mn ogen puilen zowat uit hun kassen haha!!!
als ik ooit ga trouwen zou ik het een eer vinden als je mijn bruidstaart bij jou zou kunnen bestellen... 
Ik vind ze stuk voor stuk prachtig, maar die met de kroon vind ik het allermooost 
Zo, dat is weer genieten. Mooie parade!
ohh mens wat maak jij toch ontzettend mooie taarten!
ik kijk met mn mond open en mn ogen puilen zowat uit hun kassen haha!!!
als ik ooit ga trouwen zou ik het een eer vinden als je mijn bruidstaart bij jou zou kunnen bestellen...
wat een eer, dat je dat zegt!
(ik las net in een ander topic iets over hyves. Ben benieuwd wie jij bent op hyves, dan kan ik je even opzoeken
)
Bedankt, meiden!
Jo wat gaaaaaaaaf !!! Leuk idee zo met die koningsmantel !
Super taarten weer !
Snap niet hoe je het iedere keer weer voor elkaar krijgt, zoveel taarten... zucht... word al moe als ik er naar kijk 
Allemachtig! Wat een gave taarten allemaal! En dan wacht je een paar weken met het posten van dat chinese huis??
Hoe heb je dat gedaan met dat dak en die lantaarns?
En die geslaag taart is ook al zooooo leuk! En die koninklijke natuurlijk helemaal!! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Koninklijk rood