1 Laatst bewerkt door Plientje89 (01-07-2011 19:26)

Onderwerp: cupcake tower, zwart-wit-zilver

Hij is voor een bruiloft morgen. Maar ik kon jullie de foto's niet meer onthouden. Was erg blij met het eindresultaat + foto's. Dus de foto's even geupload en nog niet via mijn site.

De taarten en cupcakes zijn gevuld met champagnecreme en verse aardbeien  :9 Heb de kommen en spuitzak heerlijk uitgelepeld, jammie.

De wensen waren zwart, wit en zilver. Bovenop moest een rode pioenroos in teken van haar vader. Die is een tijdje geleden onverwacht overleden en hij kweekte pioenrozen. De kleur rood is omdat dat 'zijn' kleur is.
Verder had ze in het geheim een foto van haar bruidsjurk gestuurd. Het patroon heb ik in de taart laten terugkomen. Dit was de overgang van het zilveren lint naar wit marsepein, met daarop het bloemenpatroon. Toevallig was dit patroon vergelijkbaar met het patroon op haar jurk.
Ze hebben samen ook een logo, een D&P in elkaar verweven. Deze wilde ze voor de datum hebben.

Ben helemaal fan van die cupcake towers  :D

http://i51.tinypic.com/24wxd05.png

http://i54.tinypic.com/2i8un0h.png

2

Re: cupcake tower, zwart-wit-zilver

Heel erg mooi :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

mooi hoor!

Veel liefs Rafaëla

4

gaaf zeg, is dat een uitsteker waarmee je die rondjes met die gegolfde randjes maakt? (wit op de cupcakes)

Prachtig hoor

6

Moooooooi !!!  :thumb:

7

Jaaaa Gaaf!!  :Y Ben wel heel erg benieuwd naar welke uitsteker je hebt gebruikt voor je zilveren bloemenrand!

8

echt prachtig!!!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

9 Laatst bewerkt door Plientje89 (01-07-2011 21:13)

Daniellehvw schreef:

gaaf zeg, is dat een uitsteker waarmee je die rondjes met die gegolfde randjes maakt? (wit op de cupcakes)

Met een set uitstekers die ik vorrig jaar op de beurs Taart&Trends gekocht heb. Zitten meerdere maten in en je kunt ze dubbelzijdig gebruiken. Aan de ene kant zitten die kartels en aan de andere kant een normaal rondje. Was toen een aanbieding bij Ellen, maar kan hem 1-2-3 niet vinden in haar webshop.

bananensoes schreef:

Jaaaa Gaaf!!  :Y Ben wel heel erg benieuwd naar welke uitsteker je hebt gebruikt voor je zilveren bloemenrand!

Het is een siliconen mold, ook gekocht bij Ellen.