Onderwerp: Hoe paardenhoofd bakken/snijden?
Ik wil graag een paardenhoofd maken maar heb niet her wilton blik .heb me rot gezocht met de zoekfunctie maar kan het niet vinden.
wil graag weten uit welke maat en hoe je het bakt en snijdt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoe paardenhoofd bakken/snijden?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag een paardenhoofd maken maar heb niet her wilton blik .heb me rot gezocht met de zoekfunctie maar kan het niet vinden.
wil graag weten uit welke maat en hoe je het bakt en snijdt.
De maat wordt bepaald door het aantal personen waar je de taart voor wil maken . Je kan een paardekop zo groot of zo klein maken als je wilt.
En het snijden moet je doen zoals het paard eruit ziet. Dus gewoon de vorm proberen na te snijden. Evt een papieren vorm knippen en deze op de taart leggen en uitsnijden. En dan de hoogteverschillen gaan snijden.
Ja zoiets had ik ook bedacht maar de meisjes willen "gewoon" een paardenhoofd taart voor einde stage op de manege hoe groot maakt ze niks uit vandaar...
Grote kleurplaat van een hoofd printen en uitknippen en dan even meten hoe groot je taart moet zijn om 'm daar uit te kunnen snijden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Hoe paardenhoofd bakken/snijden?