Onderwerp: Welke cartridges
Weet iemand welke cartridges ik moet bestellen voor mijn Pixma iP3600 bij Kopyform in Duitsland ?
Kan me niet echt veroorloven de verkeerde te bestellen......
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Welke cartridges
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand welke cartridges ik moet bestellen voor mijn Pixma iP3600 bij Kopyform in Duitsland ?
Kan me niet echt veroorloven de verkeerde te bestellen......
ik bestel ze gewoon bij bouwhuis, altijd goed en service is geweldig!
Vind Bouwhuis duur in vergelijk met KopyForm
Kun je ze niet gewoon mailen? mijn duits is ook niet zo goed, maar engels begrijpen ze ook prima!
Thanks, durfde dat niet te gokken, Engels gaat mij ook stukken beter af.......
je kan ze bij kopyform bestellen, alleen met deze cartridges verstopt je printer heel snel als je er een tijdje niks mee doet. Je printkop gaat dan stuk en is net zo duur als een printer.
Bij bouwhuis hebben ze als enige de goede cartridges waar dit niet het geval is. Ze zeggen dat ze deze inkt op een speciale manier bewerken zodat het beter door je printer loopt. Vandaar ook het prijsverschil.
Mijn mening is dus liever een paar euro extra betalen voor een bedrijf in nederland met goede service en goede inkt!
Ik heb ze van cakeart en helemaal geen probleem als ik een tijdje niet heb geprint. Ze zijn iets voordeliger als bij bouwhuis geloof ik.
je kan ze bij kopyform bestellen, alleen met deze cartridges verstopt je printer heel snel als je er een tijdje niks mee doet. Je printkop gaat dan stuk en is net zo duur als een printer.
Bij bouwhuis hebben ze als enige de goede cartridges waar dit niet het geval is. Ze zeggen dat ze deze inkt op een speciale manier bewerken zodat het beter door je printer loopt. Vandaar ook het prijsverschil.
Mijn mening is dus liever een paar euro extra betalen voor een bedrijf in nederland met goede service en goede inkt!
Wat leuk zeg, zo'n allereerste bericht op het forum waarin je meteen reclame maakt voor een bedrijf...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Welke cartridges