Onderwerp: Vooral veel, heel veel in 1 week :-)
Nee zeggen is duidelijk niet mijn sterkste kant, en daardoor had ik het een beetje druk afgelopen week :-)
Allereerst op verzoek van Vanessa (Mickjuulmae) een taartje voor haar zus overgenomen. De pumps had Vanessa zelf al gemaakt, ik heb het taartje er om heen gemaakt

gevuld met heerlijke frambozenmouse (zie recepten)
Een taartje voor een dame die 40 werd. Achternaam Lamme, dus graag een lammetje erop, en we heten zelf de Hond, dus ook graag 2 hondjes. Nu vind ik boetseren best lastig, maar met youtube kom ik een heel eind. Ook nog 15 cakejes erbij in hetzelfde thema:

Daarna een geslaagd taart voor mijn stiefzoon, die zijn VMBO diploma heeft gehaald deze week:
Toen 2 vaderdagtaartjes voor een collega, een voor haar vader en een van haar dochterje voor haar man, en die moest vooral veel rode hartjes hebben :-)

Een taart voor een vriendin die 50 werd en waarvoor we een dag uit georganiseerd hadden. In de taart moest in ieder geval Italie, haar poestkunst, pasta, korfbal en haar rode krullen terug komen, vandaar de korf met alle details.
Ook was mijn man nog jarig, die taarten schoten er alleen qua tijd wel een beetje bij in, de tijd was gewoon op
maar lekker waren ze wel:

en tot slot nog wat cupcakes, die zet ik in de juiste parade!
deze week gelukkig maar 1 taart a.s. vrijdag, want dit was een beetje veel :-)
Bedankt voor het kijken en tips zijn altijd welkom!
www.label6.nl

jeumig! dat je dat allemaal in een week gemaakt hebt zeg