51

Re: Laat de boeken maar voortaan in de kast (toch?)

Welke cutter heb je gebruikt? Ik kan hem niet vinden in de webshop!
Haha ik zal eerst nog maar eens even moeten oefenen, maar ga het zeker een keer proberen want ik heb nogal veel lezers om me heen.

En dan meteen maar nog een vraagje... Ik neem aan dat je die cutter gebruikt ná het bekleden, dus verticaal zeg maar?

Bedankt! :) Liefs!

A balanced diet is a cupcake in every hand.

52

Ik heb hem besteld bij Ellen (ellenscreativecakes).

En ojee, nu vraag je naar mijn geheim.  :lol:

Officieel zou het inderdaad wel zo moeten, maar omdat ik bang was dat ik de hele taart scheef zou drukken en omdat de cutter niet buigzaam is, heb ik gewoon een lap marsepein op maat gesneden. De cutter eringedrukt en daarna rond op de taart geplakt.

(aan de zijkant zitten dus 2 lagen marsepein)

Succes

Leef je leven en houd je vast, aan de weg die bij je past.

53

Wat een leuk idee!En natuurlijk ook mooi gemaakt. :Y

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

54 Laatst bewerkt door fruitcake (25-06-2011 20:53)

AlexandraB schreef:

Wel posten hoor fruitcake, want ik ben erg benieuwd naar jouw creatie.
Zoetegeit, dit kan je echt wel hoor ! Je gebruikt de cutter als een soort stempel en dan is het gewoon een kwestie van inkleuren.
Je maakt een verfje van je kleurpoeders, kwastje erbij en verfen maar. Een kind kan de was doen  :lol:  Succes ermee voor als je het toch een keer probeert, ik weet zeker dat het je mee zal vallen.  :Y

Ik zal hem zeker posten, hij is voor 10 juli dus nog even geduld. Kreeg de cutter vandaag binnen, ook besteld bij Ellen's creativecakeshop.

55

Wow mooie taart zeg, knap gepuzzeld.

Wat je bent bewijst wat je kunt.
Wat je ermee doet bewijst wie je bent.