Onderwerp: 'smilling icing ' in vrolijke kleuren met het verhaal...
gisteren heb ik de dummy taart aan de juf van mijn zoon gegeven ( zie cake from hell
) Alles mislukte maar goed de juf en de kinderen vonden het fantastisch. Prima dan
.
Toen ik mijn zoontje op kwam halen smiddags moest ik schuilen voor de hoosbui en nam de juf me apart, ze moest me toch iets vertellen:
Tussen de middag was er Peter bij haar komen zitten en vroeg of hij een stukje van de taart mocht, ze legde uit dat deze voor haar was en dat hij was voor de jarige kinderen in de klas. Maar ik ben morgen jarig riep hij uit en mama komt thuis uit het ziekenhuis! Maar nee hij mocht de taart toch niet meenemen, en wat was hij teleurgesteld...
Zijn moeder heeft een zwaar hartinfarct gehad ( en ze is nog heel jong) en het is een wonder dat ze nog leeft zeggen de artsen!! En vandaag mocht ze dus naar huis, op de verjaardag van haar zoon.
Het adres gevraagd van de mensen want ik ken ze zelf helemaal niet en ik ben aan de slag gegaan. Het werd best een beetje laat maar dat had ik er graag voor over.
Gelukkig had ik nog van alles in huis en de vulling is:
onderste: lemon curd met bbr en mandarijntjes en een laagje bc mix, de bovenste aardbeien jam, bbr met mandarijntjes en bc mix.
Net de taart weggebracht en hij was helemaal verbouwereerd, net als zijn vader. Ze vonden het erg leuk maar waren nog ondersteboven toen ik weg ging.
Zelf ben ik erg tevreden over de taart, niet retestrak maar het was toch al wel laat en met een super verse taart is het niet echt makkelijk werken. De kleuren vond ik zelf lekker knallen ( hij had gezegd dat hij de kleuren zo mooi vond dus ik heb dezelfde gebruikt als bij de dummy).
De ene kant is voor moeders en de andere kant voor peter.
Ik wist trouwens niet hoe dat de moeder heette en hoe oud peter werd, vandaar de legoblokjes want dat ik toch wel voor veel leeftijden leuk.
Feedback is altijd welkom!!
Nou een flink verhaal weer
, hier komt de taart:

.