1

Onderwerp: taart smartphone

Ik moet een taart maken in de vorm van een mobile telefoon en danwel een samsung galaxy pff, :think:  weet iemand hoe ik dit moet aanpakken om iets leuks te maken.

Ik hoor het graag van jullie.

2

Re: taart smartphone

Heeft ie niet zoals de IPhone zo'n scherm met allemaal afbeeldingen van apps?
Taart gewoon in de vorm van de foon en dan kun je crea worden met de afbeeldingen op het scherm lijkt mij.
Een 'app' met de leeftijd, zijn of haar hobby als app, op de kalender app logisch de juiste datum......etc
Succes!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Ik ben een telefoon-leek, maar is een blackberry ook zoiets? Dan moet je die intoetsen bij de zoekfunktie en je vind er 1 gemaakt door mvdkolk.

4

Ik heb er volgens mij op het forum wel eens een voorbij zien komen in de parade. Kan hem alleen zo snel niet vinden.

http://www.google.nl/search?hl=nl&b … l113l0.1l1

Hierzit genoeg inspiratie tussen denk ik.  ;)

5

Ik heb pas ook een Iphone4 gemaakt voor mijn vriend.
Ik heb eerst de maten van de telefoon gemeten en die uitvergroot, zodat hij een beetje in verhouding blijft.
Ik heb als basis een grote vierkante vorm gebruikt en een lekkere vulling.
Deze uiteraard bekleed.
De icoontjes heb ik van te voren gemaakt mbv vormpjes, zodat ook deze evengroot zijn. Als tijd en datum had ik zijn verjaardag ed.
Voor ik de icoontjes op het display heb geplakt, heb ik de display heel dun met zilverver bestreken, zodat dit op zijn wallpaper leek.
Toen hij helemaal klaar was heb ook van dat glansspul gebruik en daarmee de icoontjes en de display besmeerd. Een succes!