Re: Wij waren jarig!!
gefeliciteerd allebei...mooie taart en wat een leuke kleuren bij elkaar....en hij is dus wel strak...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wij waren jarig!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
gefeliciteerd allebei...mooie taart en wat een leuke kleuren bij elkaar....en hij is dus wel strak...
Wat een gave taart! Erg strak en mooie kleurencombi!
Gefeliciteerd! En wat is jullie taartje mooi geworden!
Tanti auguri con tua compleani, bienvenute a Verona o il Lago di Garda ?
En voor de Hollanders onder ons, gefeliciteerd met jullie verjaardagen en misschien tot ziens in Verona of aan het Gardameer.(ik heb nu een gezicht waar ik op kan letten
).
Hee jullie zijn dat! Van harte gefeliciteerd!( Ik was gister ook bij de Koekenbakkers, leuk was het he?)
Veel plezier nog samen in de vakantie!
Groet, Annelies
Ja die kleuren...die spatten echt van je scherm af en dan incombinatie met de mooie decoratie.... 
Hee jullie zijn dat! Van harte gefeliciteerd!( Ik was gister ook bij de Koekenbakkers, leuk was het he?)
Veel plezier nog samen in de vakantie!
Groet, Annelies
Ja het was inderdaad geweldig! Ik zou graag nog een keer een workshop bij haar volgen, ze is zo goed!
Ik heb niet alle namen onthouden, waar zat jij gisteren?
Links van jou, tenminste jij was toch "in het blauw?"
Ik heb gister echt super veel geleerd,
helemaal zin om thuis verder te gaan oefenen!
hieperdepiep!!!! Nog gefeliciteerd met jullie verjaardag!!! Ennuh....mooie stapel

Links van jou, tenminste jij was toch "in het blauw?"
Ik heb gister echt super veel geleerd,
helemaal zin om thuis verder te gaan oefenen!
Ja dat was ik! Dan heb ik jou dus de hele tijd aangestoten terwijl je bezig was met het decoreren van de koekjes....
Ik ben ook superenthousiast geworden. Voor morgen heb ik nog een grote taart op de agenda staan, maar daarna ga ik gelijk aan het koekjes bakken en versieren!!
wauw, wat een super onwijs gaaf mooie taart!!! En hij klinkt oo kerrug lekker!!!!!!
En dan die foto van jullie 2tjes, wat een duo! Geweldig!!!
Helemaal te gek.
Nog van harte proficiat he!
Gefeliciteerd!!!
Wat een super mooie taart, vooral die kleurcombinatie!
Van harte gefeliciteerd en wat een superleuke en vrolijke en vooral prachtig strakke taart hebben jullie gemaakt!
Alsnog proficiat! Leuk om jullie op de foto te zien met die gave taart! 
Van harte!!
Wat een geweldige taart! Ben ook erg weg van de kleuren combi!
Erg mooie taart.
Ondanks die slappe lach toch goed gelukt 
Super gaaf, en nog van harte gefeliciteerd!!
Oh meiden, wat leuk om jullie gezichten een keer te zien, en wat een leuke taart! Die kleuren zou ik nooit hebben uitgekozen, maar wat passen ze goed bij elkaar.
Maarre, nu ik jullie namen lees, vraag ik me toch af hoe je aan die forumnamen komt?

Geweldige taart en nog van harte gefeliciteerd!!
Gave taart en alsnog gefeliciteerd!
Oh meiden, wat leuk om jullie gezichten een keer te zien, en wat een leuke taart! Die kleuren zou ik nooit hebben uitgekozen, maar wat passen ze goed bij elkaar.
Maarre, nu ik jullie namen lees, vraag ik me toch af hoe je aan die forumnamen komt?![]()
Tja die kleuren...
Priscilla maakt vaak roze en groene taarten en ik vaak blauw en groen. Dus dachten we: laten we geel doen deze keer. En dan een beetje een ongebruikelijke kleurencombi. In een 3-laags stapel lijkt het al gauw wat he?
En onze namen:
Lorraine is mijn 2e naam
En Priscilla woont in de Riekele Prinsstraat... 
Ik vind het een supertaart..onwijs gaaf! Gefeliciteerd nog!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Wij waren jarig!!