Onderwerp: Na een dag met drama biscuit, nu eindelijk de taart...
De eerste van de 3 geboorte taarten voor deze week. Mevrouw is gister bevallen en heeft de hele week feest en wil dus 3 taarten.
Liefs Simone
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Na een dag met drama biscuit, nu eindelijk de taart...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De eerste van de 3 geboorte taarten voor deze week. Mevrouw is gister bevallen en heeft de hele week feest en wil dus 3 taarten.
Liefs Simone
Mooi dat zelfde patroon van de taart over de bal heen!
Prachtige taart. Worden de andere taarten net zo of toch iets anders ? Kijk er naar uit. 
Heel mooi 
Hij is prachtig 
Wat een schatje
Vind hem prachtig.
Mooi hoor.
Ik vind die baby's echt drama!
Gister de eerste keer de mal gebuikt maar wat stom kind!!
geloof wel 8keer overgedaan eer dat ik het gezichtje mooi had zonder vouwen, deuken.
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Alle taarten worden wel verschillend. Moet nu zondag/maandag de 2de maken. Ben benieuwd of die ook zo goed lukt.
De babymal gebruik ik altijd als volgt.
Fondant kleuren met tylose, mal een heel klein beetje invetten met crisco, fondant er goed indrukken, met een mesje bij de mal langs snijden zodat het overige fondant er af is, even in de vriezer, en na een kwartiertje wip ik hem er zo uit. Ik hoef hem bijna niet bij te snijden.
Suc6
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Na een dag met drama biscuit, nu eindelijk de taart...