Onderwerp: dramatisch slechte foto's maar super (Krijn)straattaartje...
Dit was het dan, het einde van mijn Sony Cybershot, wat een onding! Hij ligt nu in de la te wachten op marktplaats foto's ofzoiets.
Daar ben je dan Canon Eos, ik kan niet wachten om mijn eerste taartfoto's met je te maken!!!
Tot die tijd moet ik het nog even doen met deze overbelichtte, onscherpe muk
Mijn Krijn was in maart al 2 jaar geworden, maar doordat wij samen elkaar al twee jaar lang afwisselen met ziekenhuisopnames, konden we (ook zijn 1e) zijn verjaardagen steeds niet vieren.
Nu was het dan zover! Eindelijk een feestje voor Krijn!
En wat heeft hij genoten!! Heerlijk om te zien, hij lag 's avonds in zijn bedje nog steeds in de gioieja in de gjojieja te zingen, heerlijk!
Iig, houdt Krijn van Sesamstraat, vooral van zijn ernie en van spetteren in bad. Het ontwerp dank ik geheel aan mijn dochter (4) die mij precies wist te vertellen wat erop moest en hoe en wat. het hertje in het water is dan ook speciaal voor haar gemaakt, hahaha.
Het waren allebei vanillebiscuits gevuld met een frambozenbabarois van fgrambozen uit eigen tuin, en die hadden dit jaar bij onze lieve heer vooraan gestaan toen ze gemaakt werden want allememachies wat waren ze lekker!
Veel plezier ermee! Bedankt weer voor het aanhoren van het geneuzel en jullie eigen geposte taartje!
Groetjes Jantien

:Wat voor canon heb je gekocht? Wij hadden(hebben) ook een sony cybershot(idd een onding) en hebben 2 weken geleden een canon EOS 550D gekocht. 
Veel plezier ermee. Groetjes Thea