Onderwerp: dramatisch slechte foto's maar super (Krijn)straattaartje...

Dit was het dan, het einde van mijn Sony Cybershot, wat een onding! Hij ligt nu in de la te wachten op marktplaats foto's ofzoiets.

Daar ben je dan Canon Eos, ik kan niet wachten om mijn eerste taartfoto's met je te maken!!!

Tot die tijd moet ik het nog even doen met deze overbelichtte, onscherpe muk :s  :Y  :lol:

Mijn Krijn was in maart al 2 jaar geworden, maar doordat wij samen elkaar al twee jaar lang afwisselen met ziekenhuisopnames, konden we (ook zijn 1e) zijn verjaardagen steeds niet vieren.

Nu was het dan zover! Eindelijk een feestje voor Krijn!
En wat heeft hij genoten!! Heerlijk om te zien, hij lag 's avonds in zijn bedje nog steeds in de gioieja in de gjojieja te zingen, heerlijk!

Iig, houdt Krijn van Sesamstraat, vooral van zijn ernie en van spetteren in bad. Het ontwerp dank ik geheel aan mijn dochter (4) die mij precies wist te vertellen wat erop moest en hoe en wat. het hertje in het water is dan ook speciaal voor haar gemaakt, hahaha.

Het waren allebei vanillebiscuits gevuld met een frambozenbabarois van fgrambozen uit eigen tuin, en die hadden dit jaar bij onze lieve heer vooraan gestaan toen ze gemaakt werden want allememachies wat waren ze lekker! :P

Veel plezier ermee! Bedankt weer voor het aanhoren van het geneuzel en jullie eigen geposte taartje!

Groetjes Jantien

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WIDNXDGW-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-U4GUCE7J-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BUYONDFI-D.jpg

2

Re: dramatisch slechte foto's maar super (Krijn)straattaartje...

Echt een super leuke taart :thumb:
voor het boetseren heb jij eigenlijk geen mallen nodig ;)

En nog van harte natuurlijk :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Wat een geweldig leuke taart zeg!

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

4

Wat een supertaart zeg! Ik vind je overlopende water echt heel leuk gedaan.   :D

Beetje offtopic  :shh: :Wat voor canon heb je gekocht? Wij hadden(hebben) ook een sony cybershot(idd een onding) en hebben 2 weken geleden een canon EOS 550D gekocht.  :D  Wat een verademing, maar wel nog veel uitzoek werk.  :)

5

:thumb: Wauw wat een super gave taart!! Fijn dat je nu een  mooie Canon hebt,is het de eos 300D?? Dat was n.l mijn voorlaatste camera. Helaas laten vallen :s Dus na vier jaar trouwe dienst mijn vriendje kwijt. Gelukkig heb ik een nieuwe camera gekregen van manlief O-) Veel plezier ermee. Groetjes Thea

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

6

vind hem geweldig!!!!!!

7

wow wat een mooie taart

(ik heb een eos 1000d, ideaal ding vind ik zelf :-) )

emmy635 schreef:

Echt een super leuke taart :thumb:
voor het boetseren heb jij eigenlijk geen mallen nodig ;)

En nog van harte natuurlijk :Y

hahahah, thnx emmy, had je het geld binnen?

@de rest, wow, heel erg bedankt iedereen! Ik heb via marktplaats een Canon Eos 300D gekocht (voor maar €100,-) dacht ook eerst hmm dat zal wel niets zijn, maar het is zekersteweten helemaal wel iets!! Wat een verademing, wat een verschil!!!!

9

Die is zooo mooi! Dat water is echt gaaf... Hoop dat ik ooit zo goed word :)

10

:Y heb ik en jij morgen je luie mallen ;) als het goed is heeft man lief hem op de post gedaan.

Nog 1x de taart is echt super leuk :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

11

wauwww wat een leuk taartje zeg.kom maar op met die how to ;)
ben heel benieuwd hoe je die ton maakt.en wat heeft Bert op zijn schouders???? kon er even niets van maken

en nog gefeliciteerd!

12

@saskia1976: Ik denk dat dat zwembandjes zijn  ;)

Supermooie taart!!!

13

Wat een leuke taart!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

14

Wat fijn dat de verjaardag van Krijn nu gevierd kon worden. En dan nog wel met zo'n supergave taart, die ook nog heerlijk is met hulp van boven. ;)
Heel leuk gedaan ook met dat water zo.
Goed ontwerp van je dochter en prima uitgevoerd door jou! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

15

superleuk! ik had er ook eens een gemaakt, leuk om te doen he

saskia1976 schreef:

wauwww wat een leuk taartje zeg.kom maar op met die how to ;)
ben heel benieuwd hoe je die ton maakt.en wat heeft Bert op zijn schouders???? kon er even niets van maken

en nog gefeliciteerd!

@zonnetje: Jaaaa, zwembandjes!!!! Helemaal goed! ;) Mijn dochter was al boos op mij geweest, zij vond ook dat het niet leek op zwembandjes, en zei ze: Ik had je niet verteld dat je zwembandjes moest gebruiken...

Nou daar kon ik het weer mee doen, ze zal blij zijn om te horen dat anderen het ook niet konden zien... :lol:

@Emmy, bedankt manlief!!! Ben dol op luie mallen hahaha

@Hertje, ik zal het doorgeven aan de chef ;)

@iedereen, bedankt!
Oh ja die how to, zal ik nog wel een keer uittekenen, net zoals die van Nijntje en ... Hahaha ik heb een to do lijstje gemaakt voor het forum, ik doe mijn best!!!