1

Onderwerp: Funcakes gekleurd marsepein ervaring?

Ik heb een tijdje met fondant witte en zelf kleuren..(wat ik totaal niet meer zie zitten) Vervolgens van luxury de gekleurde fondant. Deze zo zacht is en niet lekker bekleed.. en uit me hand weg scheurt..
Ik heb eens met marsepein gewerkt wat ik aangenamer vond. WEet alleen het merk niet meer, Maar nu wil ik graag de 10 kleure van funcakes nemen.. iemand ermee bekend. Wat ik ga gelijk 10 kleurtjes bestellen.

En wat is jullie vervaring met het bekleden? crisco of poedersuiker? 

ik wil nu eens een taart zonder scheurtjes!!

alvast bedankt voor de antwoorden

2

Re: Funcakes gekleurd marsepein ervaring?

Hai,
Ik vind de marsepein van funcakes echt niet lekker werken.
Ik zweer bij zeelandia. Die is in sommige shops ook gekleurd te krijgen. Lekker soepel en goed zelf te kleuren.
Succes met je zoektocht!!
Groetjes Gea

3

Ik heb altijd de voorgekleurde funcakes en het bevalt mij prima. Goed doorkneden, uitrollen op een transparant tafelzeil met een pvc buis, dan heb je geen poedersuiker of crisco nodig. Succes!

4

oke, 1 negatief 1 positief berichtje...

Nu weet ik nog nie heel veel misschien maar proberen?

5

mocrozina schreef:

oke, 1 negatief 1 positief berichtje...

Nu weet ik nog nie heel veel misschien maar proberen?

Ja, schiet je niet veel mee op nee  :D  Misschien maar zelf ervaren inderdaad. Eerst een klein pakje proberen?

6 Laatst bewerkt door keukentje (01-07-2011 08:53)

Ik werk ook met de marsepein van Funcakes, en vind het prettig werken. Je kunt natuurlijk een starters pakket bestellen, dan heb je 5 kleurtjes in kleine verpakking en 1 groot pak blanke marsepein. Kun je kijken of het je bevalt en heb je geen grote hoeveelheid liggen.

Christine.