Re: kauwerige heerlijke M&M's koekjes
een zak M&M's hoe groot is die zak? zo'n 1-persoonszakje of zo'n familiezak??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » kauwerige heerlijke M&M's koekjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
mezelf kennende zal het wel zo'n grotere zak zijn geweest (in ieder geval niet zo'n kleintje!!)
Ik wilde deze vraag net zelf stellen! Ik stond namelijk in de winkel en wist net of het die grote zak (260 gram) moest zijn.
@Kadohke: bedankt voor je antwoord. Nu kan ik deze gaan maken. Ik ben benieuwd.
kleieine bultjes deeg
bij mij werd dit:
dit:
Ook heb ik bij de 2e lading de oven wat lager gezet , maarruh
kleieine bultjes deeg
bij mij werd dit:dit:
Ook heb ik bij de 2e lading de oven wat lager gezet , maarruh
Hahaha ja je moet ze inderdaad niet te dicht op elkaar leggen
Ik maakte bolletjes van het deeg en drukte de m&m's er pas in nadat ik er een bolletje van had gedraaid. Zo zie je de m&m's na het bakken nog op het koek(je) zitten.
@Carien: niet getreurd; ik had gisteren een proeflading gebakken en die zagen er precies hetzelfde uit als bij jou, behalve dan dat bij mij de m& m's wel goed zichtbaar waren.
Ik vond ze zelf helaas veels te zoet van smaak.
Voor de peuters ga ik nu iets anders verzinnen.
jamkoekjes (zie ingezonden recepten)
@Carien: dank je wel voor de tip! De jamkoekjes zien er erg lekker uit. Ik ga zo even custardpoeder halen en ze dan gelijk uitproberen.
heb ze nu paar keer gemaakt, maar iedere keer zijn de randjes uitgedroogd/hard en het midden nog helemaal lekker kleverig.
hebben jullie dit ook?
zuiveringszout???? Bedoel je niet gewoon baking soda (of is dat hetzelfde)? Dat is bij iedere Indische toko te koop.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » kauwerige heerlijke M&M's koekjes