1

Onderwerp: HEEEELP fotoprint gaat niet van het onderste laagje af!!!!!

spoed spoed spoed

Voor morgen moet mijn fotoprint taart af zijn. Alleen de foto gaat niet van het onderste laag af........ en nuuuu?????
Ik heb hem in 't kastje bewaard. donkere plek.

Kan het door de hitte komen? hoe moet ik het nu oplossen. Ben nu zwaar aan het stressenn :grr:  :grr:  :grr:

2

Re: HEEEELP fotoprint gaat niet van het onderste laagje af!!!!!

Héééél kort in de vriezer leggen, echt nog geen 20 seconden! Dan met een heel dun mesje het plaatje van het plastic er af 'geleiden'.

Jacqueline

3

Nog een tip: het geheel ondersteboven leggen en dan het onderste laagje van de fotoprint aftrekken. Zo houdt je de frosty/icingsheet vlak met minder kans op breuk.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

4

Het is uiteindelijk geluk.

Wat heb ik gedaan:

Even in de vriezer, eerst 30 sec. daarna geprobeerd, ging niet zo soepel. Nogmaals 10 seconde erin.
Met een klein beetje magie/hulp van mijn lieve moeder :o   ging het er wel makkelijker eraf. O-)

Ik weet wel waar ik een fout heb gemaakt:
Heb de dag ervoor uit het plastic zakje gehaald en het vormpje gesneden. Was eigelijk van plan om het meteen te bewerken, maar door omstandigheden heb ik het 1 dag moeten verplaatsen. Vervolgens niet in het plastic zakje terug gedaan, maar gewoon in de kast.  :grr:  :grr:  STOM STOM maar van fouten leer je :)