Onderwerp: strepen op de taart

Hallo kunnen jullie mij helpen.
Ik moet morgen een vierkante taart maken met allemaal roze en blauwe strepen. Nu dacht ik eerst allemaal strepen maken en dan tegen elkaar aan en de roller er overheen, maar volgens mij krijg ik dan geen rechte lijnen meer en het oppakken lijkt mij ook niet zo stevig. Heb hier verder zitten kijken en bij de twee delen gekeken.
Zouden jullie dit op dezelfde manier doen. Dus strepen op een goed gekoelde taart leggen en dan de lijnen bewerken zodat het goed aansluit, maar krijg ik dan geen strepen met een gleufje het moet een straken taart worden.  :(

2

Re: strepen op de taart

Ik zou een dun onderlaagje van marsepein of fondant doen en daar de strepen op plakken.

3

Ik sluit me aan bij el...
Anders ga je golven krijgen. En als je de strepen rechtstreeks op de bc plakt vallen ze misschien uit elkaar.

4

waarom verf je het niet?

hoi bedankt voor de snelle reacties. Ik ga denk ik maar voor het laagje eerst en dan de strepen omdat ik verfen nog nooit heb gedaan. Zal het resultaat showen hier op de site wand ik moet er ook nog een barbie in een marechaussee pakje op maken. Dat word ook een heel gepuzzel denk ik om die goed aan te kleden.
Maar hou jullie op de hoogte.

gr.  :)