Onderwerp: eisse
hoi allemaal,
nadat ik ergens een plaatje heb gezien van wilton zijn castle cake heb ik besloten dat mijn dochter die voor haar verjaardag moest krijgen als ze 1 zou worden. Een goede mama (de beste) maakt een mooie taart voor haar dochter haar verjaardag :) (heb ik mezelf wijs gemaakt).
In maart heb ik mijn eerste taart gemaakt en ondertussen kan ik vertellen dat ik er ook wel een beetje verslaafd aan ben geraakt.
Niet eerder ontdekte kanten van mezelf zijn boven gekomen en ik vind het geweldig om te doen. Afgelopen week is mijn dochter 1 geworden en heeft het kasteel gekregen, knalroze en mierzoet, maar hij was geweldig!!! Meteen ook lieveheersbeestjes boltaart en cupcakes getrakteerd op het kdv en een taart nav haar geboortekaart gemaakt.... t kon niet op :)
De afgelopen maanden heb ik veel mogen oefenen van mezelf, een groot arsenaal aan materialen aangeschaft en ik vind het geweldig!!!
Ik heb hier veel tips opgedaan en vandaar dat ik me nu ook even voorstel, ik ben dus Esther, heb 1 dochter van nu net 1 geworden en ik maak taarten & cupcakes :)