1

Onderwerp: 1e stapeltaart met vrolijke suikerbloemen

Zoals de titel al zegt is dit mijn eerste stapeltaart waarbij ik gewerkt heb met suikerbloemen.
Had deze taart gemaakt om mijn 25e verjaardag op mijn werk te vieren. Vind het een kleurrijk geheel geworden, maar ben nog niet tevreden met de drapperieen. Iemand tips om dit netter te krijgen? Andere tips zijn uiteraard ook altijd welkom.

http://94.100.114.55/1342500001-1342550000/1342543601-1342543700/1342543613_5_WAuJ.jpeg

2

Re: 1e stapeltaart met vrolijke suikerbloemen

Mooi gemaakt hoor.
En strak ook.

Mooie bloemen.

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

3

Zeker mooie bloemen! En leuke stapel zo! Ze boffen maar bij jou op het werk... :)

4

Mooi! Is dit er ook niet een voor de wedstrijd? Ik zie een vlinder..

5

Ik kan je helaas niet vertellen hoe je dat strakker krijgt.
Lukt mij ook nog niet zo goed  :o
Wel erg leuk gedaan!

Have a Nice day!

6

helaas geen tips :nooo nog nooit gemaakt.

Mooie taart en nog van harte :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

7

Erg mooi gelukt!! Een tip: draperieën maak je het beste van Silk Paste dan worden ze echt geweldig.

Groetjes Willy

8

vengerovje schreef:

Erg mooi gelukt!! Een tip: draperieën maak je het beste van Silk Paste dan worden ze echt geweldig.

Kun je me vertellen wat silk paste precies is? Maw wat is het verschil met fondant (evt. met tylose) of flowerpaste? En is het zelf te maken of evt. in Nl. verkrijgbaar? Had even gegoogeld, maar kreeg alleen maar silk paste uit Engeland.

9

Je kan het inderdaad bestellen in engeland of amerika. hoe de samenstelling precies is weet ik niet. Bij acds kon je het ook bestellen ik weet niet of ze het nog hebben. Op beurzen kan je het ook vaak kopen.

Groetjes Willy

10

Heb helaas geen tip voor je, maar je taart vind ik prachtig, vooral die grote vlinder !!  :thumb:

11

Vind het een mooie taart, ik vind vooral je vlinder erg mooi!

Groetjes Iris

"We zijn stuk voor stuk engelen met slechts 1 vleugel, en we kunnen vliegen door elkaar te omhelzen!"  Citaat L. de Crescenzo