1 Laatst bewerkt door Carien (12-01-2012 11:48)

Onderwerp: "3x anders met dust" probeersels

De buurman belde, wil je een taartje voor me maken, voor 35 stuks. Da's toch geen taartJE buurman :nooo ? Da's een taart :Y !
Ik kreeg al helemaal ideeen voor een 3laags stapel, maar het moesten 3 aparte taarten worden :(   ;)
Ik wilde al eerder eens dusten uitproberen en ziehier het resultaat:

https://lh4.googleusercontent.com/-dxjJH97msBs/Tw3y6al19JI/AAAAAAAAS7o/MTeLxgkSHZU/s800/IMG_1163%252520%252528Kopie%252529-1.JPG
Gevuld met 2x sinasappel-passievruchtcrème en een laagje harde chocolade.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RLE3KOOG-D.jpg
:think: ik weet nog steeds niet of ik het nou een mooie taart vind :nooo  Ik zag een schilderij zo gemaakt en dat vond ik wel mooi :think:
Gevuld met 2x ananasbavarois, 1 met eronder een laagje lemoncurd.

https://lh5.googleusercontent.com/-N8Iy77wFeQA/Tw3y7QsyvoI/AAAAAAAAS7s/QkKeptM7fGk/s800/IMG_1169%252520%252528Kopie%252529-1.JPG
Gevuld met frambozenmousse en aardbeien-frambozensaus.

Feedback / aanwijzingen enz ;)  van harte welkom :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: "3x anders met dust" probeersels

Ik vind je eerste taart helemaal te wauw  :Y

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Mooie parade, de 1e taart vind ik echt geweldig! :Y

De eerste is ook mijn favoriet van deze parade.  :thumb:
Wat vond je buurman ervan ?

5

leuke parade :thumb:
nr 1 ziet er heeel leuk uit :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Vind de cijfers erg mooi in taart nummer 3

7

Leuk gedaan hoor! Mooie taartjes, vind je eerste taartje ook heel erg leuk! En je maakt ook al van die mooie cijfers...

8

Taart 1 is erg mooi, taart 3 is ook niet verkeerd, taart 2 weet ik niet zo.... leuk geprobeerd maar ik zou 'm niet nog eens zo maken. Ik denk dat het met schilderen met kleurstof mooier wordt. Maar toch leuk om eens uit te proberen!

9

strak gedust hoor,nr 3 en nr 1 vind ik erg mooi, maar nr 2.... :think:  :think:

Groetjes, Dorothea.

wauw, die eerste taart, helemaal super.
Wat een mooie vlinder

cake my day

Erg mooi!!

www.muffinmania.nl
Groetjes, Muffinmania.

ook leuk voor de thema taarten,

cake my day

Ik vind de eerste zo leuk!!! Echt een schatje.  :Y

Nr 2... ik snap helemaal wat de bedoeling is en ik vind dat ook altijd een heel mooi effect, maar ik zou er zelf niet aan beginnen omdat het er zó simpel uitziet, dat er wel een addertje onder het gras moet zitten zeg maar. Maar ik vind dat je een heel eind in de goede richting bent gekomen  :thumb:

morgen is er weer een dag

14

Ik vind je eerste taartje geweldig! Het tweede taartje  :nooo  Sorry. Maar ook het 3de  :thumb:

Groetjes van Natascha!

15

Oh die eerste is écht héél mooi !

16

:think: da's raar; ik had echt al een keer dank voor de reacties gezegd, maar zie het nu niet meer staan :nooo  :think:

maar goed: dank voor jullie reacties  :D

nr 2 vond ik zelf dus ook niet dat wat het moest zijn, maar durfde ook de marsepein er niet meer af te trekken. Dacht dat de biscuit dan ook aan gort zou gaan en er was geen tijd meer om opnieuw te beginnen :nooo  Les voor de volgende keer :Y

Buurman heeft flinke staar en is soms wat in de war; hij vindt alles eigenlijk fantastisch en je snapt niet hoe het kan ;) De taarten zijn letterlijk erg goed in de smaak gevallen :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Carien schreef:

:think: da's raar; ik had echt al een keer dank voor de reacties gezegd, maar zie het nu niet meer staan :nooo  :think:

maar goed: dank voor jullie reacties  :D

nr 2 vond ik zelf dus ook niet dat wat het moest zijn, maar durfde ook de marsepein er niet meer af te trekken. Dacht dat de biscuit dan ook aan gort zou gaan en er was geen tijd meer om opnieuw te beginnen :nooo  Les voor de volgende keer :Y

Buurman heeft flinke staar en is soms wat in de war; hij vindt alles eigenlijk fantastisch en je snapt niet hoe het kan ;) De taarten zijn letterlijk erg goed in de smaak gevallen :)

Nou zeg, zo lelijk zijn ze echt niet hoor!!! Ik vind nr 2 echt een taart zoals hier op het forum regelmatig als 'feedbacktaart' zou moeten komen. Wie weet heeft iemand nl juist in dit soort technieken heel wat in huis om iets leren aan de ander!!! Ennu...die andere zijn toch :thumb:

morgen is er weer een dag

18

Ik vind met name je eerste taartje prachtig! Heb em ff opgeslagen hoor!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

19

Ik vind je eerste taartje top en je 3e is leuk!

20

HI, tja nummer 2 vind ik ook niet zo.
Maar ja, soms komt er gewoon een wat minder taartje uit als je wat wilt proberen.
Helaas heb ik ook nu een mindere in de koeling staan. Maar ach, is voor mn schoonmoeder  ;)

Have a Nice day!

21

Hoi CArien,

Ik vind ze allemaal erg mooi, maar nummer 2 is mijn favoriet.
Ik ben zelf ook aan het proberen met dusten en verven en vind het super om te doen.
Dit is juist een taart die je niet zoveel ziet.
Prachtig!!!

groetjes, anne-mieke