1

Onderwerp: Na (bijna) een jaar...

Volgende week vier ik een jaar taarten jubileum  :)  Leuk om iets te maken, heb alleen volgende week geen tijd, nu ook niet zo veel, dus iets simpels.

Wegens een hoop gedoe op mijn werk wilde ik een anti-agressie taartje maken met felle kleurtjes, dat is volgens mij wel gelukt...

De 36e taart van mijn 1e taartenjaar
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZNPXQBD4.jpg

gevuld met frambozenjam, chococreme en lemoncurd uit de supermarkt omdat ik niet zo veel tijd had en eens wilde proberen, niet voor herhaling vatbaar, volgende keer weer zelf lemon curd maken  :Y

Oh ja misschien wel leuk om te laten zien:

de allereerste van een jaar geleden:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JHQKQWW6.jpg

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

Re: Na (bijna) een jaar...

Mooi is dat om te zien he..hoe je in een jaar dan toch eigenlijk fikse vooruitgang boekt. Mooi anti-agressie taartje hoor!! Knap dat het geen agressie taart is geworden hihi

3

Geweldig om het verschil te zien.
Super leuke taart :thumb:
En van harte met je taarten jubileum :+  :)

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Gefelicitaart met je taartenverjaardag!  :+

Zo dan zie je ineens goed hoe je kunt groeien he!
Vrolijke kleuren! en dit keer geen kant-en-klare opgeplakte voetballen  :lol:

Ik heb wel eens gelezen dat ze op de eerste laag marsepein een stuk bakpapier of dun karton leggen, zodat met snijden van de 'flappen' de eerste laag niet beschadigd. Heb er nog nooit een gemaakt, dus ik spreek niet uit ervaring, maar zag de lijntjes op je foto.
Overigens bij het goed bekijken van je eerste taart zag ik dat de leeuw van chocolade is (????) nou dat doe ik je niet na!

morgen is er weer een dag

5

Ja leuk hé, je ziet hoe je steeds weer vooruit gaat :Y

groetjes elfje elly

6

Ja leuk hé, je ziet hoe je steeds weer vooruit gaat :Y

groetjes elfje elly

7

Ha, ha.....gefeliciteerd met je taartenjubileum!  :lol:
En je anti-agressie taartje ziet er hartstikke leuk uit. Wordt er helemaal vrolijk van dus........

Groetjes, Angela

8

wat een verschil he, leuk om te zien!

Have a Nice day!