Re: ik had zo'n vreselijke trek in cake!!!!

Eens zien of we er een pagina aan vast kunnen knopen, dat is het taartje toch wel waard hoor :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

Zie je wel..... pagina 3 :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

53

iet er heerlijk uit!
succes met herstellen!

Enthousiaste groet, Maxime

54

Je bewijst alweer dat je niet voor niets één van mijn favoriete ontwerpers bent...... :thumb:  ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

55

och lieve Annelies, das veel te veel eer joh... en ik maar denken dat die bovenkant (die toevallig en min of meer uit nood zo ontstond) uniek was, bleek die ook al eerder door iemand al gezien te zijn ergens anders :mad:  :lol:  zo zie je maar weer, niets is meer uniek :nooo maar ik ben er toch wel blij mee hoor, en hij was errug lekker ;) das toch ook niet onbelangrijk dacht ik zo  :9

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

56

Ik vind hem ook echt heel mooi! En dat in die omstandigheden knap!! Om eerlijk te zijn had me echt aan een monsterlijke taart verwacht na je uitleg. :o   En zelf met de achterkant vind ik hem nog  :thumb:

57

prachtig!!!!!!!!

58

prachtig!!!!!!!!

59

Gave taart zeg!!!

60

aaaaaaah, wat een mooie voorkanten maak je toch!! En ik vind de achterkant heul niet slecht hoor!  :lol: Super knap zo vanuit je rolstoel!!! En brons staat je goed hoor, leuk! Ik weet al wat ik mee ga nemen als ik bij je op bezoek mag komen, mijn celshapes!!! Ik kan het dus niet...  :o  :lol:  :lol:

61

ondanks al je ongemak vind ik het een mooie taart!!

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

62

super mooi die ronding en de hele uitstraling alleen puur prsoonlijk ik vind de kleur niet mooi.
en dat je er van genoten hebt uiteindelijk van het eindresultaat lekker opgevreten hahahahah geniet er maar van met je arme pootje

63

Had ik bijna zo een schatje gemist, mooi hoor, weinig van al je ongemakken te merken, het bakken op zich in een rolstoel is peanuts, het is het bekleden wat ik bijna onmogelijk vind als ik moet zitten.

64

Wow, weer zo'n mooie taart! Ben zelf een tijdje wat minder actief geweest, door bevalling en daarna nog lange tijd bekkeninstabiliteit, en ben nu weer lekker bezig. Nu heb ik een aanvraag gekregen voor een ivoor-kleurige taart. Mag ik vragen hoe jij de kleur zo prachtig hebt gekregen?

65

wauw mooi hoor

66

nou jaaaa, helemaal gemist  :rolleyes: deze prachttaart :thumb:

ja, celshapes :Y , ik had ze wel (andere), maar geen geduld :nooo  :o

:think: waar had je je taart mee afgesmeerd?

Ik ben zooo benieuwd naar die bakmixen :9 , lees daar vaker over, moet misschien toch maar eens ... O-)  ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

67

taart is weer super :thumb:

liefde en passie voor taarten bakken.

68

Mijn ogen worden niet alleen verwend......maar ik krijg hier ter plekke het water in de mond......wat ziet-ie er lekker uit!!!!! :thumb:  :Y

(Kun je niet een stukje meenemen naar de beurs? Ik heb altijd zo'n zin in taart, maar ja...dat bakken hè? :D  :lol: )

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."