1

Onderwerp: Cupcake verpakkingen

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik zag op internet van die handige blister verpakkingen voor 6 of 12 cupcakes. Zoiets als dit
http://plasticcontainercity.com/images/website_iimages/W2153H01X31.JPG

Ik heb me rot gezocht op internet, maar kan ze alleen in de USA vinden. De kosten voor zo'n verpakking komt neer op max een euro per stuk. Het voordeel is dat je cupcakes meteen zichtbaar zijn. Bovendien kan je ze met water schoonmaken en nogmaals gebruiken.. probeer dat maar eens met kartonnen dozen!

Kennen jullie zaken waar ze dit verkopen? Ben ik de enige die daar interesse in heb? Wellicht als er meer geïnteresseerden zijn?

groetjes

2

Re: Cupcake verpakkingen

Heb je al bij de Paardekoper gezocht?

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Toevallig zag ik ze gisteren ook op een (amerikaanse) blog langskomen en vroeg ik me hetzelfde af! Maar heb nog niet echt een search gedaan. Inderdaad, wellicht bij Paardekooper?

Misschien dat ze in Nederland voor andere doeleinden gebruikt worden zoals plantjes ofzo? (Verzin nu maar wat, maar je kan in een andere richting zoeken)

Don't just dream your life, but live your dreams too!

4

Paardekoper heeft iig de gebaksblisters, weet alleen niet of ze er ook zijn met een cc insert, anders misschien nog een idee om er een gewone insert in te doen?

5

Voor een insert zijn de maten te verschillend volgens mij.

Heb een amerikaanse site gevonden waar ze met wat grotere volumes gaan, waardoor wel goedkoper. Maar die verschepen niet naar Europa, loosers :)

Ook nog een andere site waarbij de duurste voor 12 cupcakes op 2 dollar p/stuk komt en ze gaan dan per 6. Dan heb je nog de verzendkosten en de invoerrechten/btw. Invoerrechten zijn 6,5% en de verzendkosten weet ik niet. Inklaringskosten kan ik omheen komen door het via een van de bedrijven waarvoor ik werk te laten invoeren ;).

Ze lijken me super handig en ook mooi om je cupcakes in te doen. Daarbij kan je ze zo hergebruiken. Gewoon even water en sopje!.

Ik wil wel es uitzoeken wat de kosten voor het verzenden is en wat het dan met invoeren kost. Als er meer mensen zijn die interesse hebben, let me know. Dan ga ik er es achteraan.

6

Woww.. deze lijken mij ook heeeeeel erg handig!!

7

Ik zou ook wel interesse hebben.
Ik hou dit toppic in het oog. :thumb:

Groetjes van
Kelly en de kindjes.

Ik heb net iets op amazon uk gevonden dat lijkt op wat je zoekt naar dan met 4 in plaats van 6

9

Ik snap de keuze voor "Bakken voor anderen" niet zo?

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10 Laatst bewerkt door Marco (28-06-2011 13:41)

Marianne schreef:

Ik snap de keuze voor "Bakken voor anderen" niet zo?

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Lol move jij maar lekker hoor :) ik vond het geen taartdecoratie hihi :)
Ik dacht verpakking heb je nodig als je het voor anderen bakt.. om het mee te nemen en te presenteren :). Als het maar ergens staat :)

11 Laatst bewerkt door Marco (28-06-2011 13:44)

Theweeoracle schreef:

Ik heb net iets op amazon uk gevonden dat lijkt op wat je zoekt naar dan met 4 in plaats van 6

Heb je de link voor mij? het gaat mij eigenlijk wel om die dozen waar er 12 in kunnen en misschien van 6. Dat is nl toch het makkelijkst met vervoeren.

12 Laatst bewerkt door Marco (28-06-2011 13:55)

kelly2110 schreef:

Ik zou ook wel interesse hebben.
Ik hou dit toppic in het oog. :thumb:

Oe zelfs belangstelling uit Belgie!
Ik zal er na mijn verjaardag komende zondag eens verder naar gaan kijken. 

Het gaat er dan ook nog om.. hoeveel ? :)
Ik ga eerst wel even in de kosten duiken :)

13

Oh daar wil ik er ook wel een paar van! Hangt een beetje van de prijs af hoeveel.  :Y

14

http://www.thebakerskitchen.net/images/products/detail/cupcake_container.jpg

Dit is het juiste plaatje.. die zijn er dan voor 6, 12 of 24st cupcakes.
Het andere plaatje is mooier maar dat bedrijf wil niet naar Europa verschepen.

Wat voor formaten vinden jullie interessant en hoeveel zouden jullie er van willen ?

Nogmaals.. ik ben aan het kijken, beloof NIKS :)

15

Hoeveel kosten die, Marco?

16

Ik kan daar niet echt een zinnig antwoord opgeven. Je kan nl niet uitgaan van de kostprijs van die dingen op de site. Er komt nog invoerrechten en btw bij en nog de verzendkosten. En met grotere aantallen zal het wel goedkoper zijn.

Ik verwacht ergens tussen de 2 en 3 euro?? maar pin me nergens op vast.

Ze zijn wel superhandig, want je kan ze zo weer mee terugnemen. Desnoods statiegeld rekenen als je ze gebruikt voor een bestelling :)

Dat vind ik zelf nl het nadeel van de dozen. Er zitten zo vlekken van botercreme al dan niet gekleurd op.. En dan kan je ze niet weer gebruiken.

17

Dan laat ik het daar nog even vanaf hangen. Maar ik hou je in de smiezen.  :Y  :D

18 Laatst bewerkt door Marco (28-06-2011 15:19)

Vlinderbloem schreef:

Dan laat ik het daar nog even vanaf hangen. Maar ik hou je in de smiezen.  :Y  :D

Oei! :) moet meteen aan Dora denken van Finding Nemo : Are you following me? Stop following me!. hihi... even later.. Are you following me? Stop following me!.

19

el schreef:

Paardekoper heeft iig de gebaksblisters, weet alleen niet of ze er ook zijn met een cc insert, anders misschien nog een idee om er een gewone insert in te doen?

De paardekooper heeft inderdaad gebaksblisters, maar zonder ccinsert. Op de site (eshop) kun je ze vinden bij de blisters ;)

20

Ehmm... bij beko verpakkingen zie ik een transperante blister met ccinsert, wel enkel voor 2 cupcakes?

beko-verpakkingen.nl/assortiment/cupcakes
even www. ervoor plakken ;)

21

Steffie90 schreef:

Ehmm... bij beko verpakkingen zie ik een transperante blister met ccinsert, wel enkel voor 2 cupcakes?

beko-verpakkingen.nl/assortiment/cupcakes
even www. ervoor plakken ;)

Thanks maar het gaat mij juist meer om de 12stuks blisters.
En evt 6 stuks maar mijn zoektocht gaat om die van 12st

22

Marco schreef:
Vlinderbloem schreef:

Oei! :) moet meteen aan Dora denken van Finding Nemo : Are you following me? Stop following me!. hihi... even later.. Are you following me? Stop following me!.

:lol:

23

en is er al iets van bekend??? ik wil ze ook heel graag en dan ook grote hoeveelheden.

24

pastry schreef:

en is er al iets van bekend??? ik wil ze ook heel graag en dan ook grote hoeveelheden.

Ik krijg geen antwoord van het bedrijf. :( Daarna heb ik het eerlijk gezegd te druk gehad met veel anderen dingen dus ben er niet meer mee bezig geweest :(

25

bij de ikea, daar zitten heerlijke negerzoenen in. Die eerst opsmullen en dan de dozen bewaren ??

paulien