1

Onderwerp: Dringende vraag ivm 1000 cupcakes

Soms heb ik héél goeie ideeën maar niet echt altijd. De supportersclub waar ik lid van was voor mijn ongeval heeft het enorm moeilijk om te blijven bestaan. Ik zou hen wel even helpen door gratis cupcakes te maken die ze dan konden verkopen. In elk doosje zitten 4 verschillende en ik dacht dat ze een 50 doosjes wel verkocht kregen. Pech dus want kreeg ineens te horen dat er tegen 16 juni 250 doosjes nodig zijn. Ik ga ze niet zelf bakken maar kan daarvoor op Nathalie van Coffee and Curiosa rekenen die een groot gedeelte deze week al brengt. Nu zit ik met enkele vragen

- Kan je enkel met de sugarcraftgun zo'n mooie rechte streepjes op cc maken?

- Kan ik vandaag al beginnen en ze goed verpakt weg laten liggen tot de cc er zijn?

- Ik gebruik per doosje 2 suikeren platte voetballetjes die ik zo gekocht heb. Kan ik ze er al op kleven en ze zo invriezen of worden ze dan mals en riskeer ik dat ze gaan verkleuren ?

- Hoe lang kan je cupcakes oningevroren in een ccdoosje bewaren ?

- Kan je in malletjes met marsepein werken?

- Vermits ik al het materiaal sponsor zijn alle zuinigtips ook meer dan welkom ;-)

2 Laatst bewerkt door Vicarth (28-06-2011 11:09)

Re: Dringende vraag ivm 1000 cupcakes

- Kan je enkel met de sugarcraftgun zo'n mooie rechte streepjes op cc maken?
Je hebt daarvoor ook de strip cutter van JEM bijvoorbeeld. Werkt vlugger dan de sugar gun.

- Kan ik vandaag al beginnen en ze goed verpakt weg laten liggen tot de cc er zijn?
Dat is geen enkel probleem! Wel goed bedekken (liefst luchtdicht) zodat ze niet uitdrogen.

- Ik gebruik per doosje 2 suikeren platte voetballetjes die ik zo gekocht heb. Kan ik ze er al op kleven en ze zo invriezen of worden ze dan mals en riskeer ik dat ze gaan verkleuren ?
Dit weet ik niet  :nooo Hopelijk kan iemand anders je helpen met die vraag.

- Hoe lang kan je cupcakes oningevroren in een ccdoosje bewaren ?
Ongeveer een week (als ze gedecoreerd zijn toch - dit weet ik uit eigen ervaring). Daarna lijkt me niet lekker meer.

- Kan je in malletjes met marsepein werken?
Geen Probleem. Marsepein kan wel iets meer kleven.

Groetjes van Natascha!