1

Onderwerp: HELLUP!! Effe geen inspiratie!

Wij zijn uitgenodigd voor een feestje dat in de uitnodiging als thema 3 heeft, zoals hij is 35 jaar geworden, zij 30 jaar geworden, 3 jaar getrouwd, wonen op nr. 33, 3 vaten bier koel, 3 x 4 hapjes enz. enz.
Als attentie wilden we een taartje meenemen maar mij ontbreekt elke inspiratie (het enige wat ik kan verzinnen is drieën in allerlei kleuren  :s )
Omdat hier nogal wat mensen zitten die behoorlijk creatief zijn in denken heb ik een vraag: wie heeft er een beter idee?

Zip-a-dee-doo-dah, zip-a-dee-ay
My, oh my, what a wonderful day

2

Re: HELLUP!! Effe geen inspiratie!

Misschien zo'n mooie, sierlijke 3 (in zilver of goud) bovenop het taartje zetten? En ik weet niet welke bloemen of andere deco's je op de taart gaat gebruiken, maar misschien van alles 3 maken?
Dus 3 kleuren op de taart gebruiken die telkens terug komen, het randje onderaan de taart in 3-voud maken (3 sliertjes oid). En van elke deco of bloem op de taart 3 stuks. Ik zeg zo maar even wat hoor... :/

3

Re: HELLUP!! Effe geen inspiratie!

Ik zou inderdaad ook zoals MirandaB zegt gebruik maken van 3 basiskleuren en misschien ook 3 basisfiguren die je steeds terug laat komen. Misschien kan je de taart uit 3 delen laten bestaan? Ik snap dat het geen 3 laags stapeltaart wordt maar misschien dat je de taart toch op de een of andere manier uit 3 delen kan laten bestaan?

Misschien dat je er ook 3 laagjes vulling in kan doen? :P

~* Iemand vertelde mij ooit eens dat elke nieuwe dag een reden is voor een feestje. Houdt dat in dat elke nieuwe dag ook reden is voor een taart?! Dan ben ik voor!! *~