Onderwerp: Elf of rozentaartje??? Of gewoon beide...
Ja, wat doe je op een regenachtige zaterdag... juist... een taartje maken.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Elf of rozentaartje??? Of gewoon beide...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ja, wat doe je op een regenachtige zaterdag... juist... een taartje maken.

Wat een mooie lieve taart !! 
wat een schatje!!
wat een schatje!!
Dat was precies wat ik dacht!
Wat leuk zeg, mag ik vragen hoe je de scrolls gemaakt hebt?
Wauuww mooie taart 
wat een schatje

superschattig!
Leuk gemaakt! En ja... het was gisteren een prachtige bakdag
Grtx
Natasja
Wat een super leuk idee! En wat mooi gemaakt!
Wat leuk zeg, mag ik vragen hoe je de scrolls gemaakt hebt?
Daar heb ik een heel handig hulpmiddel voor, die heb ik van de website Ellen creativ cakes.... ik zal nog eens opzoeken hoe dat heet.
Lief! Die roos is ook prachtig, hoe maak je dat vast?
Die scrolls heten volgens mij Cell Shape of zoiets?
mooi zeg!!
Wat heerlijk dat er ook nog regendagen zijn!! Komen de mooiste taartjes van!! Ik heb zelf voor het eerst met fondant zitten boetsereni.p.v. marsepein
Verschrikkelijk!!Alles plakt,zou dat door de vochtigheid komen??
Wat een prachtig, lief taartje!
Wat een schatje!! Ik zie dat jij ook die scrolls hebt, die heb ik ook! Maar ik kan het niet....
Hoe doe jij het? Welk materiaal gebruik je ervoor? Fondant? met of zonder tylose flowerpaste? marsepein? Doe jij ook nog iets met die scrolls qua crisco of poedersuiker? En waarmee snijdt jij het overtollige materiaal weg? Daar gaat het bij mij meestal mis namelijk, dan trek ik ook het spul in het vormpje er mee uit... En als dat een keertje niet gebeurt, dan krijg ik de scroll er niet heel uit...
Nou ja, je begrijpt: ik kan je tips goed gebruiken! 
Ik maak die scrolls gewoon met fondant, wat tylose erin... daarna rol ik het over een figuurtje heen, wacht ik 5 minuten en snij de rest met een mesje weg... ik heb een flexibel mesje die ik plat over de plaat kan laten snijden.... Anders wordt het ook wel heel lastig idd...
Celcrafts Celshapes Scrolls, deze gebruik ik.
En bedankt voor de complimentjes! 
Oh en ik maak ze vast met edible glue en doe er dan wat huishoudfolie tussen... en ik gebruik fondant met tylose.... laat de blaadjes apart even rusten, dan worden ze alvast wat harder....
Wauw prachtig hoor!
mooi zeg.
Ik maak die scrolls gewoon met fondant, wat tylose erin... daarna rol ik het over een figuurtje heen, wacht ik 5 minuten en snij de rest met een mesje weg... ik heb een flexibel mesje die ik plat over de plaat kan laten snijden.... Anders wordt het ook wel heel lastig idd...
Celcrafts Celshapes Scrolls, deze gebruik ik.
En bedankt voor de complimentjes!
Dank je wel voor de tips!
Ik ga het ook zo eens proberen, kijken of het mij nu ook lukt! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Elf of rozentaartje??? Of gewoon beide...