Onderwerp: Technisch gezien is het nog steeds een stapeltaart... plan nummer 3
Wat hebben mijn hersens overuren geleverd bij deze taart!!
Ze wilden graag een 25 en 15cm gestapeld hebben met Bob de Bouwer. Prima, even gekeken wat er allemaal bij hoort en de fantastische taart van Wendy als inspiratie gebruikt.
Vorige week had ik een stapeltaart workshop en had de 25 cm alvast gevuld en bekleed. Dan kon ik de 15 van de workshop gebruiken. Daar bedacht ik dat het misschien wel leuker zou zijn om een 3 laagse stapel te maken, met de 20cm ertussen. Hebben ze wel wat meer taart, maar ach, wat doe ik anders met die 20 cm taart?
's Avonds vraag ik mijn man om zijn collega even te bellen want ik vond de naam Vimm toch wel raar. Hij bellen, ja hoor, het klopt... oja en hij wil je nog wat vragen... Eh, er komen minder mensen, kun je de taart nog iets kleiner maken??!!
Oh help en ik had net bedacht dat ie nog groter dan de oorspronkelijke bestelling zou worden...wat nu?
Toch maar besloten om de 25 en de op de workshop bijgesneden 15 te gebruiken, maar nu zat ik wel met gaatjes in de onderste laag ivm de dowels... OK dan maar een gele cirkel ipv een gele taart ertussen.
Maar goed, na een lang verhaal... Ze waren echt superblij met de taart en de kleine Vinn (bleek m'n man toch niet goed opgelet te hebben
) kwam elke minuut weer kijken.

Bedankt voor het kijken (en voor het lezen van het verhaal...
)