26

Re: Weer maar eens een paar taartjes posten! Van alles en nog wat..

Mooie parade van taarten !!
Geweldig gemaakt allemaal  :thumb:

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

27

heel mooi gemaakt en die geboortetaart is supper. mag ik vragen waar je de mold hebt gehaald voor het beertje ?

28

allemaal prachtige taarten!!!
die luiertaart zag ik ergens in een tijdschrift staan,geen idee het welke :rolleyes:

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

29

Maria schreef:
Home mAade schreef:

Die luiertaart vind ik een leuk idee! Heb je daar 'rolletjes' cake inzitten?

Ik heb gewoon een biscuit gebakken en daar rondjes uit gestoken en dan gevuld en dan bekleed. Maar je kan het ook heel goed met cake doen.

Mag ik vragen hoe je die rondje dan hebt uitgestoken, met een koekjes utsteker of zo? en hoe vul je ze dan?

30

Leuke parade! Ik vind je Harry Potter & luiertaart het leukste!!

31

Ik zeg je eerlijk....dit is mijn allereerste berichtje sinds ik lid ben van deze site, maar ik MOET het vragen hahaha Die prachtige bloemen op je mini bruidstaartje....hoe heb je ze gemaakt???? Vind ze zoooo mooi!!! Als je het wil vertellen...duizend maal dank!!!

32

Helena126 schreef:

ik vind je luiertaart echt erg leuk, mag ik hem opslaan?
de rest van de taarten is ook mooi zeg!

Natuurlijk ga je gang

33

AngelBabyken schreef:

heel mooi gemaakt en die geboortetaart is supper. mag ik vragen waar je de mold hebt gehaald voor het beertje ?

ik heb hem bij creacake gekocht.

34

marikaatje schreef:

allemaal prachtige taarten!!!
die luiertaart zag ik ergens in een tijdschrift staan,geen idee het welke :rolleyes:

Dat is alweer denk ik een tijdje geleden. Hij staat bij mij in de Mjam Taart van 2009

35

Helena126 schreef:
Maria schreef:
Home mAade schreef:

Die luiertaart vind ik een leuk idee! Heb je daar 'rolletjes' cake inzitten?

Ik heb gewoon een biscuit gebakken en daar rondjes uit gestoken en dan gevuld en dan bekleed. Maar je kan het ook heel goed met cake doen.

Mag ik vragen hoe je die rondje dan hebt uitgestoken, met een koekjes utsteker of zo? en hoe vul je ze dan?

Ik heb een biscuit gebakken en die ik lagen gesneden en dan per laag een rondje eruit gestoken gewoon met een metalen rondjes uitstekker en daarna per laag gevuld en dan goed koelen in de koelkast en daarna rechthoekige lapjes uitgesneden uit fondant en daar het cakeje op zijn zijkant in gerold. En daarna een sliert gerold en die er bovenop gelegd

36 Laatst bewerkt door Maria (27-06-2011 23:49)

netbegonnen schreef:

Ik zeg je eerlijk....dit is mijn allereerste berichtje sinds ik lid ben van deze site, maar ik MOET het vragen hahaha Die prachtige bloemen op je mini bruidstaartje....hoe heb je ze gemaakt???? Vind ze zoooo mooi!!! Als je het wil vertellen...duizend maal dank!!!

Ik heb een klein balletje van fondant gepakt en daarna met de daisy uitsteker een aantal bloementjes uitgestoken en die er omheen gevouwd.

37

leuk zeg!
vooral de luiertaart vind ik erg leuk :)

Have a Nice day!

38

Maria schreef:
netbegonnen schreef:

Ik heb een klein balletje van fondant gepakt en daarna met de daisy uitsteker een aantal bloementjes uitgestoken en die er omheen gevouwd.

Owk djw voor je uitleg.... Maar nu kijk ik in de shop en zie een aantal van die daisy uitstekers... Welke moet ik daarvan aanschaffen??? Djw weer!!!

39

Erg mooie taarten. De geboortekaart met die voet en foto vind ik echt geweldig!

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart

40

netbegonnen schreef:
Maria schreef:
netbegonnen schreef:

Owk djw voor je uitleg.... Maar nu kijk ik in de shop en zie een aantal van die daisy uitstekers... Welke moet ik daarvan aanschaffen??? Djw weer!!!

Ik heb zelf de set van 3 gekocht maar het maakt niet uit welke je neemt hoe groter de uitsteker hoe groter de bloem