1

Onderwerp: Cheese cake vulling??

Hoi! Ik ben vrij nieuw in het taartenbakken circuit en heb daarom een vraag. Ik heb gister mijn allereerste met marsepein bedekte taart gebakken, erg mooi maar naar verhouding iets te zoet. Ik zat nu te denken over een lekkere frisse vulling voor de volgende taart. Bijvoorbeeld iets cheesecake achtigs met frambozen, zou dat kunnen in combinatie met biscuit en marsepein, of is het te nat? Ik hoor het heel graag! Groetjes Fleur

2

Re: Cheese cake vulling??

Bestaat er van Mona geen cheesecake toetje? Volgens mij kan zoiets er ook in, of een bavarois gemaakt met kwark. Of wat hier ook wel eens langs komt een laagje lemoncurd (zelf gemaakt of gekocht). Ook lekker fris en ook lekker met frambozen.

3

:think: da's best een goed idee, een cheesecakevulling :Y ; lijkt me wel kunnen :thumb:
Laat je effe weten of je 'm gemaakt hebt?
Citroencheesecake :9

Idd lemoncurd is ook errug lekker (bij bijv AH, staat bij de jam), kan prima onder slagroom/frambozen

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Ik heb een keer 'gewone' vanillebotercreme opgefrist met lemoncurd, gewoon proeven hoeveel je lekker vind. Daarna een paar cupcakes verkruimeld en die er doorheen geroerd :) Heuurrlijk en het lijkt op lemon cheesecake en was lekker fris