Onderwerp: Westlandse druiven, aardbeien, en nog veel meer!
Vorige week donderdag trouwde er een collega en daar hoort natuurlijk een cadeautje bij. Ik ben altijd de kar trekker als het om cadeaus voor zoiets gaat. Vind alleen geld altijd zo saai dat ik dit er van maakte deze keer. Eerlijk is eerlijk: Helemaal gepikt uit een andere parade en in het klein nagemaakt. Ze zijn echt zo leuk om te maken!

En van de achterkant:

En zaterdag gingen we op visite bij een stel dat net getrouwd is dus ook een cadeautje mee. Werd heel enthousiast ontvangen dus ze zullen er wel blij mee geweest zijn:

Ik werk in Vlaardingen in een zorgcentrum. 1 x per jaar hebben we daar themaweek. Dit jaar was het thema: Het Westland. Daar zijn nl. veel bewoners geboren en getogen. Van een druiventuin mochten we wat spullen lenen en als dank daarvoor ga ik deze (met hun spullen) morgen bij hun bezorgen:

En voor een echtpaar dat heel veel vrijwilligerswerk voor ons doet en waar we ook heel veel boeken van mochten lenen heb ik bijna net zoiets gemaakt. Helaas ontdekte ze net voor de themaweek een hersentumor bij ons vrijwilliger waardoor ze de week zelf niet mee gemaakt hebben. Ook hun een bedankje voor het lenen:

Voor de stagiaire die ik 10 weken begeleid heb maakte ik deze:

Mijn man vond het eindelijk weer eens iets wat echt anders is en zo leuk! Helaas overleefde ze het klimaat op mijn werk niet helemaal en zijn er een paar blaadjes afgevallen.
En tenslotte krijgt mijn leerling van dit jaar a.s woensdag haar SPW-diploma. Dus ook alvast wat gemaakt. Beetje simpel maar wel fleurig.

't Zijn weer veel foto's.
Zien jullie nog verbeterpunten? Ik heb. nl het gevoel dat ik nog steeds heel veel moet leren.
Groetjes
Wat meer lezen bij mijn baksels? http://bakkriebels.nl/