1

Onderwerp: Mijnalbum vol, tenminste het gratis deel....

Krijg ik een mail dat mijn gratis Mijnalbum de 1Gb nadert en dat ik voor 3,29euro/maand 25Gb kan huren (ofzoiets) :s

:think: Mijnalbum is dus maar een stukkie gratis blijkbaar?!

Kan ik ook gewoon een nieuw album aanmaken O-)  of moet ik gaan opschonen, of.....
Hoe doen jullie dat?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: Mijnalbum vol, tenminste het gratis deel....

tja.. wij hebben onze eigen website. Maar ik zou  O-)  O-) ook gewoon een nieuw account maken  O-)  O-)

3

En misschien wat foto's wegdoen als je niet aan een nieuw account wil ;-) Of tja.. betalen. Maar we blijven nederlanders he... hihihihi

4

ik betaal :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Ik heb er echt honderden foto's in staan, maar natuurlijk wel verkleind. Als je origineel formaat gebruikt, dan ben je snel aan je maximum grootte. Voor mijnalbum, vind ik verkleinde versies goed genoeg. Via VSO image resizer (gratis programma) verklein ik (tegenwoordig zelfs met watermerk) en dan plaats ik de foto's in mijn album. Dan kun je er echt heel veel kwijt.

Groet, Jolanda

6

inderdaad, ik upload nu ook verkleinde foto's, dan kun je er veeeeel meer op kwijt.
En met een ander emailadres kun je ook een 2de mijnalbum aanmaken, of opschonen...

Groetjes, Dorothea.

7

ok, dank voor jullie tips! :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Ik betaal.............zet ze er groot op, zodat ik ook meteen een backup heb....