1

Onderwerp: Pushcakes voor mijn meisje als traktatie

Ik heb ze vandaag gemaakt. Heel simpel..niets gebakken..gewoon euroshopper cake en botercreme waar ik verse aardbeienpuree doorheen heb gedaan. Bovenop wat musketzaad van kikakeekies

http://94.100.121.13/1342350001-1342400000/1342380601-1342380700/1342380651_6_4ufM.jpeg

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

2

Re: Pushcakes voor mijn meisje als traktatie

zien er super gezellig uit :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

en en en???hoe vonden ze de traktaties? vindt ze super leuk (roze he) hahaha  :+

N-Joy Cakes

Hey, ik heb die dingen nu ook in huis. Moet ze toch ook eens gaan maken want het ziet er super uit en als je een cake koopt is het ook niet zo veel werk.

Life is what you bake it.

Ziet er superfeestelijk uit! Ik zie dat het goed is gegaan met de stickers  :thumb:

6

Super Judy!!
leuk!

Groetjes Jeannette

7

Mooi hoor.
Ik heb net de botercreme gekleurd. Morgen gaat mijn dochter ze ook trakteren.
Ik heb ook van die doorzichtige houders besteld, maar die zijn helaas nog niet binnen. Misschien vanmiddag nog, anders moet ik iets anders verzinnen.

Wat heb jij in de mand zitten zodat ze zo goed blijven staan.
Ziet er heel vrolijk en leuk uit.

Groeten van Rianne

8

Ziet er erg feestelijk uit  :Y
En zo met die stickertjes helemaal ! Hoe kom je daar aan als ik vragen mag ?

9

Hi!

Leuk dat jullie de traktatie allemaal zo leuk vinden, op school ook een groot succes! In de mand zit grijze oase, dat is steviger dan de groene, werkt prima en er bovenop zit crèpe papier..that's all. De stickertjes heb ik laten drukken bij vistaprint naar een bestaand ontwerp, maar ik heb ze ook thuis liggen met eigen logo..

Nogmaals..bedankt!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

10

Ziet er heel mooi uit! En inderdaad lekker makkelijk als je gewoon de cake koopt.

Mijn dochter is in augustus jarig en gaat deze ook trakteren. Denk dat ik ook lekker makkelijk ga doen en de cake ga kopen :+