Re: 3in1 Strawberry shortcake-Toy Story Woody-Draak
Knap gepuzzeld. Ik vind vooral de draak erg mooi.
Een mooi en erg fleurig geheel.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 3in1 Strawberry shortcake-Toy Story Woody-Draak
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Knap gepuzzeld. Ik vind vooral de draak erg mooi.
Een mooi en erg fleurig geheel.
Wat een prachtige taart zeg, heel mooi ontwerp! En wat kan jij puzzelen zeg

WOW, WOW, WOWwwwwwww, wat een prachtige kijktaart! Super mooie details, en jeetje wat kan je ongelofelijk knap boetseren en puzzelen!!!
Die Draak en Woody zijn net echt! Die aardbei vind ik ook geweldig, met je geduste puntjes!

Oh my god, dat is gewoon echt echt.......
Wat prachtig allemaal, ben niet jaloers hoor 
sjeezus zeg.....ben er gewoon stil van...zo mooi. en bij elk plaatje dacht ik 'ja, daar schrijf ik een complimentje over', maar dan zag ik de volgende foto en die was zo mogelijk nog mooier.
Kan dus even niks specifieks benoemen, maar vind het gewoonweg GEWELDIG!!!
wat een geweldige taart!
wat zal je hier lang mee bezig zijn geweest,
maar het resultaat is echt supper!
OMG!! Hoe puzzel je die figuurtjes in 3D? Heb je daar tips voor? Ik vind hem echt onwijs gaaf, zeg! Echt.... Ik heb er niet genoeg woorden voor, zo moooooooooi!
Dat vind ik ook
echt heeeeeeel moooooooi
Wat een kunstig geheel heb je er van gemaakt, zoveel om te bekijken
Ik neem mijn petje voor je af hoor 
OMG!! Hoe puzzel je die figuurtjes in 3D? Heb je daar tips voor? Ik vind hem echt onwijs gaaf, zeg! Echt.... Ik heb er niet genoeg woorden voor, zo moooooooooi!
Dank jullie wel allemaal voor de complimentjes, vond hem ook zooo leuk om te maken!
ik snijd eerst de 'puzzelstukjes' uit leg ze op hun plek en probeer met dunne stukjes marsepein onder het puzzelplaatje hier en daar op de juiste plek het 3D effect te maken. ik hoop dat je wat hebt aan de tip...
Wat een waanzinnig mooie taart!! En idd, die draak, wat heb je die goed gemaakt! Hoe zorg je ervoor dat de punten van groen naar donker loopt?
Die aardbei vind ik trouwens ook waanzinnig!
Thanks!
Ik heb aan de groene uiteinden van de draak de rode punten gemaakt en daar overheen met rode dust gedust om een soort overloopeffect te krijgen.
Helemaal geweldig, wat kun jij goed puzzelen!!!
ben er benieuwd of je daar een workshop voor hebt gevolgd of dat je dat zelf zo goed hebt aangeleerd. En als je er een workshop voor hebt gevolgd bij wie je dat hebt gedaan? of geef je ze zelf ook ?![]()
nogmaals erhug mooi allemaal, ik blijf kijken!
groetjes,
fifi
Ik heb 3 jr geleden in Den Bosch een basispuzzelworkshop gehad en vandaaruit me zelf dingen aangeleerd...
Wat een waanzinnige taart! Echt een van de mooiste die ik ooit heb gezien! 
Wat en gaaahhaaahhaaave taart!!!! Dat ik deze gemist heb zeg....
super onwijs gaaf!!!
Wat gaaf, helemaal een taart zoals ik ze ook graag maak! Lekker vol en veel te zien 
Gaaf puzzelwerk zeg!!!!
Echt een hele mooie taart 
Wat een superleuke mooie geweldige taart!
Helemaal weg van.
Ik vind je draak ook supermooi gelukt. Strawberry & Woody zien er ook goed uit! Heel leuk gedaan, zo durf ik misschien ook nog wel een Woodytaart voor Otis aan!
Mooie woody zeg!!!
super super super super x 10000 echt wauw
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » 3in1 Strawberry shortcake-Toy Story Woody-Draak