1

Onderwerp: The big 3-0! rood-wit-zwarte wonky

Ik moest nog een taart maken voor de 30e verjaardag van vriendlief, en was me aan het bedenken wat ik nig eens wilde proberen. Eigenlijk vind ik topsy-turvy's en wonky's maar rare taarten (en eerlijk is eerlijk, ik vind ze eigenlijk over het algemeen gewoon niet mooi), maar ik vond dat ik het gewoon maar eens moest proberen. En ik moet heel eerlijk bekennen, ik vond het echt geweldig leuk om te doen en ik vind dat hij er nog behoorlijk aardig uit is gekomen ook, ondanks dat het opeens toch een behoorlijke haastklus was geworden!

De bovenste en onderste taart is black magic cake en de middelste is een aangepaste variant van black magic cake waarbij ik de koffie heb vervangen door koffielikeur en malibu, ik heb het maar omgedoopt tot malibu magic cake ;) en hij is gevuld met botercrème aangemaakt met coca cola. En als je nou denkt dat dat naar cola smaakt dan help ik jullie uit de droom ;) het smaakt gewoon naar hele lekkere botercrème :lol:

De foto's!

http://www.rabbeltje.nl/images/2011-06/wonky_30_08_1.jpg

http://www.rabbeltje.nl/images/2011-06/wonky_30_04.jpg

Piglet: "Pooh, how do you spell love?"
Pooh: "you don't spell it, you feel it."

2

Re: The big 3-0! rood-wit-zwarte wonky

Mooi hoor.

gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

3

:thumb: En wow, wat een lekker klinkende taart! Benieuwd naar de recepten :Y !!!

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

4

Leuke wonky
En dat terwijl je niet de groortste fan er van bent.
SUPER gedaan :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

5

Leuke kleurencombi voor een mannentaart!
Die ga ik onthouden  :thumb:

6

Je topsy turfy ziet er goed uit!! ( topsy turfy is ook niet mijn ding ik heb er zelfs een hekel aan!!) Maar jouw taart is mooi geworden.

Groetjes Willy