Re: Soms wordt het je even te veel,
Super!! Ik moest hier erg lachen om de 5 cc's bovenop de rand van de bank....alsof dat het verschil maakt
(en zo herkenbaar).
Ja daar moest ik ook zo om lachen
. Wow wat een werk. Ze zien er prachtig uit!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Soms wordt het je even te veel,
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super!! Ik moest hier erg lachen om de 5 cc's bovenop de rand van de bank....alsof dat het verschil maakt
(en zo herkenbaar).
Ja daar moest ik ook zo om lachen
. Wow wat een werk. Ze zien er prachtig uit!
Pfff wat een werk moet dat geweest zijn.
Fijn dat er meiden zijn geweest die je hebben geholpen!!
Ik snap alleen 1 ding niet zo heel goed....................je wist toch het veel werk zou zijn toen je de opdracht aannam??
Voor aug heb ik ook een opdracht staan met een stapeltaartje met 200CC's.
Met de versieringen van de CC's kun je eerder beginnen,dus het hoef niet allemaal op de laatste 2 dagen aan te komen 
Wow, wat een reacties. Dank!
Ik snap alleen 1 ding niet zo heel goed....................je wist toch het veel werk zou zijn toen je de opdracht aannam??
Met de versieringen van de CC's kun je eerder beginnen,dus het hoef niet allemaal op de laatste 2 dagen aan te komen
Het ging niet om de cc's zelf. Na het overlijden van mijn broer ben ik continu in de weer geweest om alles voor hem te regelen, heel intensief. Geen tijd gehad om stil te staan. En na een week of 8, 9 werd het wat rustiger en toen kwam de klap echt en dit gebeurde vorige week. Nét een week voor deze grote opdracht. Vandaar.
Het was nu een hele grote opdracht, maar al waren het er maar 10, ook dat was al te veel.
RESPECT, met hoofdletters....
Resultaten zijn super!
Wat een teamwork! Als ik al die cc's op de bank enzo zie staan, krijg ik het al benauwd, ha ha...
Superveel werk, maar het ziet er fantastisch uit! Petje af voor jullie allebei!

Wow, wat een reacties. Dank!
Mamav2Boys schreef:Ik snap alleen 1 ding niet zo heel goed....................je wist toch het veel werk zou zijn toen je de opdracht aannam??
Met de versieringen van de CC's kun je eerder beginnen,dus het hoef niet allemaal op de laatste 2 dagen aan te komenHet ging niet om de cc's zelf. Na het overlijden van mijn broer ben ik continu in de weer geweest om alles voor hem te regelen, heel intensief. Geen tijd gehad om stil te staan. En na een week of 8, 9 werd het wat rustiger en toen kwam de klap echt en dit gebeurde vorige week. Nét een week voor deze grote opdracht. Vandaar.
Het was nu een hele grote opdracht, maar al waren het er maar 10, ook dat was al te veel.
Dat had ik idd al gedacht dat het daardoor kwam 
Meid neem je tijd om het te verwerken!!
En wat heerlijk dan dat er zulke lieve meiden hier op het forum zijn om je te helpen!!
Superprestatie hoor, zier er goed uit! Top van Bettie ...gewoon in de auto stappen en gaan ...da's vriendschap
Zal een enorm werk zijn geweest maar vast ook heel gezellig om zo samen te doen!
Grappig je taart lijkt heel veel op een 3 laags bruidstaart die ik aan het maken ben. Mijn bruid wilde er ook nog 35 mini CC's en 130 grote CC's bij. Gelijk al ingeschat dat dat niet ging lukken en de grote CC's uitbesteed.
Het resultaat is trouwens top.
Wat een topresultaa(r)t!
Prima teamwork, petje af!
En sterkte voor jou met het verwerken, Jacqueline.
Echt hilarisch! Al die cupcakes neergezet!
Maar zeker een prestatie zeg! ze zien er super uit.
OMG!!!! Jeeeeeeetje, 250 CC's! Wat een werk! En dan aaaaal die lace flowers!! Diep, diep respect hoor! Ik zou dat ook niet hebben zien zitten!
En je kon niet eens meer zitten!!
En wat fijn dat bettie to-the-rescue kwam! Lekker uitrusten nu, dat heb je wel verdiend...
Wat een hoop werk, gelukkig had je hulp!
Leuk die foto's!
En de taart en cupcakes zijn mooi geworden! 
Wat een leuke foto's! Hoeveel cc's kunnen er tegelijk in de oven?
Bij mij maar 12! Wat een werk haha 
Wat een werk, wat een prestatie en wat een topteam!
Wat een leuke foto's! Hoeveel cc's kunnen er tegelijk in de oven?
Bij mij maar 12! Wat een werk haha
Uuh, hier ook 12... Ik had de tip gekregen om een siliconen vorm te knippen en zo konden er 8 extra tegelijk gebakken worden, maar om een of andere vage reden kwamen die er helemaal verkeerd uit, ze stroomden over terwijl ik er niet meer in had gedaan dan normaal. Even zag ik het niet meer zitten en vloog er zo een cupcake tegen mijn tegeltjeswand
....
Prachtig geworden.....
en die fotoos met de kamer vol cc is geweldig! hahahahahahaha
jeetje mina wat een werk!!! Top gedaan het ziet er prachtig uit
Super die 'werkfoto's', haha! Wel handig dat je een leren bank hebt, toch? Da's inderdaad nog eens wat uurtjes met die lace flowers, maar het resultaat mag er zijn: super joh!
Diep diep diep respect voor jullie saampjes wat een geweldig mooi resultaat,wat zal het bruidspaar blij geweest zijn 
Zonnetje schreef:Wat een leuke foto's! Hoeveel cc's kunnen er tegelijk in de oven?
Bij mij maar 12! Wat een werk hahaUuh, hier ook 12... Ik had de tip gekregen om een siliconen vorm te knippen en zo konden er 8 extra tegelijk gebakken worden, maar om een of andere vage reden kwamen die er helemaal verkeerd uit, ze stroomden over terwijl ik er niet meer in had gedaan dan normaal. Even zag ik het niet meer zitten en vloog er zo een cupcake tegen mijn tegeltjeswand
![]()
....
hihi dat snap ik. Nou vind het resultaat echt super! 
Och vrouwkes toch, wat een huzarenstuk hebben jullie verricht!! Die foto's in de woonkamer, ik krijg al rode vlekken in m'n nek als ik er maar naar kijk!! En wat lief van Bettie! Maar Jacqueline: je zult het wel verdiend hebben, ik heb al vaker begrepen dat Bettie een groot hart heeft, maar dat zal ze ook niet voor iedereen zo doen!
WAUW WAUW WAUW!!!
WAT een werk zeg! echt heel mooi
WAW! Wat een hoop CC's!! Maar ze zien er allemaal prachtig uit! En dan nog zoveel lace flowers! Mag je terecht trots op zijn hoor!
Niet te geloven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Niet te gelofelijk" zou mijn zoontje zeggen
Wat een WERK zeg!
Echt een prachtig resultaat.
Jullie kunnen trots zijn 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Soms wordt het je even te veel,