1

Onderwerp: Sugargun wel of niet

Hoi allemaal,

Wat nog op mijn verlanglijstje aan spulletjes staat is een sugargun (staat nog wel meer op hoor maar hier heb ik even een vraag over)..

Ik hoor veel verschillende dingen over de sugargun, sommigen lopen ermee weg en anderen haten het ding. Nu vind ik 25 euro toch wel veel om gewoon maar even te proberen. Ik werk met fondant, niet met marsepein. Is het nu wel of geen aanrader om bij mijn materialensetje te hebben?! Wat is jullie mening?

Alvast bedankt!

2

Re: Sugargun wel of niet

Ik vind het zeker wel een aanrader, maar ik loop dan ook niet tegen problemen aan met de sugargun (en ook ik gebruik alleen fondant)

Zorg dat je fondant gewoon goed warm is, flink doorkneden met wat crisco, en de sugargun ook van binnen met een klein beetje crisco insmeren.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

3

Wel!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Ja doen, :Y  :Y  :Y  :Y

5

Wel!!!!

6

Kopen!

7 Laatst bewerkt door Henriette34 (27-06-2011 12:26)

heb hem sinds afgelopen zaterdag, kan er nu al niet meer zonder...

wolballetje ermee gemaakt:
http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-84UXFFNK.jpg

en haar voor onder andere poppetjes, de paardemanen en de paardestaart:
http://www.mijnalbum.nl/MiniFoto-HVOBHQ3R.jpg

Ik ga noooooooooit weer sliertjes rollen, hehe

"Creatieve mensen hebben geen rommel. Ze hebben overal ideeën liggen"

8

Tja.. dan is het voor mij duidelijk he?! Kopen dus! Ik heb inderdaad dat bolletje wol al eens gezien en die vond ik erg leuk!

Dank je wel voor het makkelijk maken van mijn keuze!!!

9

en en en.. heb je hem al?

Ik ben er zooooooooo blij mee.. Er is bijna geen taart dat ik hem niet gebruikt heb.

10

Haha, ik heb er nog geen! Ik heb bij mij in de buurt voor zover ik weet geen winkel waar ik die kan kopen en ik werk fulltime dus via een webshop is altijd zo'n gedoe! Maar... Nog 1,5 week en ik heb 7 weken vakantie!!! (werken in het onderwijs is niet verkeerd!) en dan zal ik eens rond gaan neuzen! Ik moet hem in ieder geval voor 20 juli hebben want voor 24 juli ga ik een gitaartaart maken want dan is mijn vader jarig! Hij komt er snel genoeg! Of weet iemand toevallig een winkel in de buurt van Best of Eindhoven waar ze de sugarguns verkopen?
Jullie horen zodra ik er een heb of hij bevalt!!!

11

zolang je er nog geen hebt, kun je ook met een spuitje uit de apotheek uit, maar het is wel een heeeeeeeeel handig apparaatje om te hebben!

Groetjes, Dorothea.

12

ik heb ook een tijd getwijfeld maar kan nu niet meer zonder! ik zou hem dus gewoon aanschaffen

Groetjes Marleen