1 Laatst bewerkt door Jol321 (27-06-2011 13:07)

Onderwerp: 2 witte bruidstaarten

Voor zaterdag mocht ik zelf verzinnen: taart voor 45 personen voor 25 jarig huwelijksfeest , liefst een witachtige bruidstaart.
Ik wilde weer eens wat anders doen door vierkant en ronde vormen te combineren. Het zijn een 22,5 vierkant, 20 rond, 15 vierkant en een 12,5 rond. En toen ging ik stapelen .......en kwam erachter, dat een 15 cm vierkant helemaal niet past op een 20 cm rond  :s  Zo suf! Kon het niet meer wijzigen, dus zo gelaten en de punten die uitstaken "verbloemd". Moet zeggen: toen ik er de volgende ochtend weer naar keek, vond ik het helemaal niet zo lelijk als ik die nacht dacht  :think:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QFOVM3EE.jpg

En voor vrijdag maakte ik deze:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PT863ZEE.jpg

Het is een 25-20-15 cm vierkante stapel.

Allebei de taarten zijn gevuld met 4 of 5 lagen: 1 laag tropische vruchtenvulling en de andere 3 of 4 laagjes passievruchtenyoghurtkwark

En een berichtje voor Nathalie: als je de galerie gaat bijwerken: deze had je nog gemist  :) 
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=144957
en omdat ie wel anders dan anders is, misschien wel leuk voor de galerie  :D . Ik merk, dat bruidsparen graag neuzen in de galerie.

Groet, Jolanda

Re: 2 witte bruidstaarten

Mooi hoor!

3

Prachtig! :Y

groetjes Wilma

4

Prachtig Jolanda!! (maar dat wist je al dat ik deze mooi vond ;-))

je verwijzing/link voor Nath is overigens naar de taart in DEZE topic...Nathalie is snel, maar zo snel....  :)

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

5

Zo zeg...
Prachtig en super strak.

Heeel mooi.

Gr, Miriam
(ga dan nu mijn mond weer dicht doen, stond van bewondering wijd open)

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

6

Ze zijn weer geweldig!!! :thumb:  :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

7

Wow, echt prachtig allebei! :thumb:

8

Wow, heel erg mooi! Vooral de eerste!!

9

Wat een mooie taarten heb je gemaakt!!
Ik zou ook hebben gedacht dat een 15 vierkant wel op een 20 rond zou passsen  :o Maar je hebt het echt supergoed opgelost! Het is wel een geheel geworden, zou niet denken hier klopt iets niet, als je niets had gezegd.

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

10

Super!

11

Kadohke schreef:

Prachtig Jolanda!! (maar dat wist je al dat ik deze mooi vond ;-))

je verwijzing/link voor Nath is overigens naar de taart in DEZE topic...Nathalie is snel, maar zo snel....  :)

:lol: Bedankt, Kat. Ik heb 'm aangepast, was wat mis gegaan met knippen en plakken  :D

Groet, Jolanda

12

Schitterende taarten :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

13

Alletwee supermooi en dat die vierkant niet past, dat valt helemaal niet op joh, alleen als je iemand er echt op wijst. Ze zijn geweldig!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

14

Schoonheden zijn het!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Wouwie wat een mooie stapels :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

16

ik schrok dr van Jol toen ik weer tijd voor hyves had. Jij hebt niet stil gezeten maar zie dat je nu ff tijd hebt om te plaatsen ;)
2 totaal verschillende taarten en allebei plaatjes. Kan eggie niet zeggen welke ik nou mooier vind. Hou van strak en rustig maar de andere kan ik ook zeer waarderen met die verschillende vormen. Morgen hele hete dag, hoop voor je dat je geen taart in de agenda hebt staan

17

Prachtig dat wit!

Have a Nice day!

2 heel erg mooie taarten.

Ik vind het juist wel een mooi effect die 15 cm vierkant op de 20 cm rond!!  :Y

Ik heb opgeslagen ter inspiratie!  ;)

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

prachtig, blijft mooi

cake my day

20

Prachtige taarten alle twee.

21

hele mooie taarten.Ik vind de 4 kante stapel wel heel mooi...erg chique :Y

ik zou toch ook denken dat 15 cm vierkant op 20 rond paste. Dus net ff vlug mijn bakblikken op elkaar gedaan..en idd :lol:  :lol:  :lol:

22

wat zijn ze weer prachtig jol!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs