Onderwerp: Weekend-parade: Van Alles En Nog Wat!
Jahaaa, ik stond gisteren met een kraampje op een braderie. Ik had het al maanden van tevoren geregeld, maar dacht er de afgelopen weken toch regelmatig aan om het maar af te zeggen, omdat ik zelden mijn handen vrij heb met ons kindje van 3 maanden en onze boef van 2. Maar ik had toch maar besloten te gaan, dus de diepvries en de koelkast stonden allebei tot de nok toe vol met cupcakes. Op de valreep heb ik ook nog maar een grote stapen chocolate chip cookies en brownies gebakken! Zaterdag kwam mijn schoonzusje ook nog eens proeven voor haar bruiloft, dus het was drukdrukdruk!
Stond ik daar met mijn kraampje, de mensen van het kraampje naast me kwamen niet opdagen, dus ik stond nogal alleenig. En heel even leek het er ook nog op dat ik geen stroom zou krijgen! En zeker met dat warme weer zou ik de hele boel dan weg kunnen gooien. Gelukkig werd het toch nog geregeld, en kon ik al dat lekkers goed koud houden.
Op de valreep bedacht ik me dat ik nog geen foto's had van mijn cupcakes! Dus sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's, dat heb ik even snel tussendoor gedaan.
Chocolade cupcakes, gevuld met wat hazelnootpasta. Met een dikke toef hazelnootbotercreme erop. En bovenop mijn zelfgespoten vlindertjes en hartjes, extra chique gemaakt met wat goudverf. Er zit wat condens op omdat ze net uit de koeling kwamen.

Citroen cupcakes met een toef van creamy cream cheese frosting (die vind ik zooooo lekker!). Bloemetjes maken is nog niet echt m'n ding. Meer oefenen dus!

Vanillecupcakes gevuld met aardbeienjam! En op het dekje heb ik vanalles geschilderd, maar vooral veel vlinders en bloemen.

En op het laatste moment bedacht ik me dat ik ook een paar van die vanille/aarbeienjam cupcakes wilde versieren met fondant. De tijd was eigenlijk al op, dus die heb ik erg simpel gehouden.

En het was een superdag! Niet alleen heerlijk weer, maar ook heel veel leuke reacties. Echt een enorme ego-boost! En ik was ook nog eens bijna los. Het laatste half uur heb ik de restjes verkocht voor 50 cent per stuk. Het was wel goed opletten met dat warme weer, dat er echt niets te lang buiten de koeling stond, maar ze gingen zo snel dat ik het haast niet aangevuld kreeg. Er kwamen zelfs mensen terug voor meer! 
Enneh... sorry voor het lange verhaal. Ik geloof dat ik nog wat aan het nastuiteren ben 
)