1

Onderwerp: Ben 10 voor mijn Aristos, met foutje :S

Na het debacle van vorig jaar nu eens een "echte" taart voor mijn ventje gemaakt. Ik dacht nog me er met 1 poppetje vanaf te maken, maar meneer wilde ook nog een paar mutanten erbij :S :+ Ziet ie 's morgens de taart, moet hij me even vertellen dat de ogen de verkeerde kleur groen hadden, en dat de rode kerel nog helemaal geen ogen had! Ach ja, oog voor detail is niks mis mee ;) Nog snel even aangepast. Oh ja, en de mond was ook niet goed! Heb ik maar van gemaakt dat ie lachte omdat ie blij was dat Aristos jarig was :O Gelukkig had hij de grootste fout niet gezien; wie ziet 'm wel??! :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ED3GLKNW.jpg

Bedankt voor het kijken!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

2

Re: Ben 10 voor mijn Aristos, met foutje :S

Ik heb geen enkel idee, ken ben 10 niet, maar wel een leuke taart en gefeliciteerd!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

3

Hmmmm  de grootste fout??? Geen idee :rolleyes: Heb zelf ook een Ben10 mogen maken dus ik weet alles van die afschuwelijke figuren :lol:  :+ ,maar  vertel vertel, want nu ben ik nieuwsgierig geworden!!!!!

BTW: de taart is  :thumb: (ondanks al je missers (volgens je kleine man dan he! :D )

4

Oeiii, een kritische klant: altijd lastig!!! :lol:

Ben 10 ken ik niet en dus zie ik de fout ook niet. Vind het gewoon een hartstikke leuke taart! Ik zou het ook niet tegen Aristos zeggen wát er dan niet goed was. Wat niet weet, wat niet deert, hahaha.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

5

Ik zie de fout niet hoor alleen een leuke taart!

6

leuke taart :Y
Fout :think: ?

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

Mooie taart!

De fout? :: Was je de laatste s vergeten van de naam?

8

Ik ken Ben10 ook alleen maar omdat ik zelf er een taart van moest maken vorig jaar... moeilijk ventje! Maar je hebt een hartstikke leuke taart gemaakt met het horloge-achtige ding in 3D!

Gefeliciteerd met je zoon! Enne.... fout??????????? ik zie 'm niet

9

Hihi, misschien is Ben10 nog niet zo'n rage bij jullie als bij ons? Of zitten jullie allemaal net in de verkeerde leeftijdsgroep ;)

Het horloge moet eigenlijk alleen aan de 2 zijkanten een inkepeing hebben, boven en onder waar het horlogebandje loopt hoort ie gewoon recht :S Ik zag het pas toen ik 'm al helemaal had afgesmeerd en de restjes waren opgepeuzeld :+, dus ik heb het maar zo gelaten  :cool:

Bedankt voor de complimenten!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>