Onderwerp: 3D-schaats!
Cake gevuld met chocoladecreme
Op de foto lijkt de schaats heel bobbelig, maar in het echie was het niet zo , ik snap er niets van
Groetjes,
Tamara
www.sprookjestaarten.be
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 3D-schaats!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cake gevuld met chocoladecreme
Op de foto lijkt de schaats heel bobbelig, maar in het echie was het niet zo , ik snap er niets van
Groetjes,
Tamara
Mooi gemaakt.
Wauw...Geweldig! En hij staat nog recht op ook!
Hoe heb je dat nou gedaan??
Wauw...Geweldig! En hij staat nog recht op ook!
Ik heb het oude ijzer onder mijn kunstschaats uitgeschroefd en tussen 2 houten balkjes geklemd met 2 houtklemmen aan iedere kant. Daarna een doos passend gemaakt en ingepakt.
Hak is van piepschuim bekleed met fondant en de zool heb ik een aantal malen uitgesneden en op elkaar geplakt met een stukje karton op maat gesneden ertussen. Eerst de hak met RI op het ijzer geplakt en daarna de zool vooraan met RI op het ijzer en achter met RI op de hak geplakt. Dit echt enkele dagen laten drogen en toen ben ik de cake op gaan bouwen rechtstreeks op het ijzer.
Thanks voor de leuke reacties!
Gaaf!
Hij is net echt!
heel gaaf nog nooit zoiets gezien!
Knap geknutseld en getaart!
Knap zeg, mijn complimenten!
Bommeltje schreef:Wauw...Geweldig! En hij staat nog recht op ook!
Ik heb het oude ijzer onder mijn kunstschaats uitgeschroefd en tussen 2 houten balkjes geklemd met 2 houtklemmen aan iedere kant. Daarna een doos passend gemaakt en ingepakt.
Hak is van piepschuim bekleed met fondant en de zool heb ik een aantal malen uitgesneden en op elkaar geplakt met een stukje karton op maat gesneden ertussen. Eerst de hak met RI op het ijzer geplakt en daarna de zool vooraan met RI op het ijzer en achter met RI op de hak geplakt. Dit echt enkele dagen laten drogen en toen ben ik de cake op gaan bouwen rechtstreeks op het ijzer.
Thanks voor de leuke reacties!
wauw, heel werk.. en super gaaf resultaat..! topper
Dank je voor de uitleg! Super creatief gevonden
heel erg gaaf
Wauw, gaaf gedaan zeg, ook slim bedacht!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » 3D-schaats!