1

Onderwerp: Wooowie! Eindelijk over the top!!

Ik wou al zooooo lang, zoooooo graag een OVER THE TOP taart maken, maar kreeg helaas nooit eens zo een bestelling  :P
Dus nu dacht ik: Dan maak ik gewoon een dummy! Heb ik weer wat nieuws om tegen aan te kijken in mijn "bakkerijtje" en kon ik ook eens ff flink tekeer gaan met kleuren!  :D
Nou vond ik het nog best wel moeilijk om de taart over the top te maken!! Ik d8 hoe meer hoe beter maar dat is nog knap lastig!
Misschien is de taart dus nog vrij rustig voor een over the top taart, maar ben er uiteindelijk wel blij mee  :Y

Tips en trucs en feedback MEER dan welkom!!  :lol:

http://linseysbakery.nl/Photos/Taarten/over_the_top.jpg

Live te life you love, love the life you live!!!
www.linseysbakery.nl

2

Re: Wooowie! Eindelijk over the top!!

heel gaaf :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

erg leuk gedaan met al die kleuren.
om nog verder over de top te gaan kan je denken aan bijvoorbeeld nog meer versiering.
succes met de volgende over de top taart  ;)

Have a Nice day!

4

Machanda schreef:

erg leuk gedaan met al die kleuren.
om nog verder over de top te gaan kan je denken aan bijvoorbeeld nog meer versiering.
succes met de volgende over de top taart  ;)

Ja inderdaad, maar dat vond ik dan ook het moeilijkst  :s

www.linseysbakery.nl

5

Erg mooie kleurencombi!! Heel mooi taartje, of ie echt helemaal over de top is weet ik niet maar ik vind 'm heel erg mooi, ook leuk met die linten en kraaltjes, ben alleen niet zo weg van de veren :o  maar die passen natuurlijk wel bij de over de top style. Denk dat ik wat minder veren had gedaan en daar dan nog wat uit had laten komen, misschien nog wel wat met de kraaltjes ofzo. Maar ja ieder z'n smaak hoor, en nogmaals vind het wel een heel leuk taartje :Y

6

Leuk gedaan! En wanneer komen "Geer" en "Goor" over de vloer voor de eetbare versie?!  ;)

Geweldig!!!!

8

Cynthi@ schreef:

Leuk gedaan! En wanneer komen "Geer" en "Goor" over de vloer voor de eetbare versie?!  ;)

Whaha!!  :lol:  Nou lijkt me errug gezellig!!
En dan met "gierende banden" weer naar huis toe!!  :D

www.linseysbakery.nl