1 Laatst bewerkt door Boska (26-06-2011 20:59)

Onderwerp: Kasteel??? Het leek wel een ruine!!!!

Jemig, zo'n vreselijke taart heb ik nog nooit gemaakt  :s
Het begon al met te weinig tijd (zie mijn klaagverhaal in de babbel http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 126606333)
en bovendien heb ik mij vreselijk verkeken op de hoeveelheid werk die zo'n kasteeltaart vergt  :(, dus in plaats van boetseersels werden het playmobil poppetjes  :rolleyes:
Er was van alles mis aan de taart, maar uiteindelijk zat hij redelijk in elkaar.
Helaas vielen er tijdens de rit van de workshopruimte naar huis 6 van de 8 torens af  :grr:  :grr:  :grr:, dus thuis opnieuw geplakt, playmobil er op en snel foto's gemaakt.
Gelukkig was mijn kleinzoon er blij mee en vond hij (en de rest van de visite) de taart prachtig  :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BEYVBABV-D.jpg

O ja, gevuld met 2 lagen bbr + verse aardbeien.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

2

Re: Kasteel??? Het leek wel een ruine!!!!

Jammer van alle pech :Y
Maar ik kan me voorstellen dat kleinzoon en visite hem geweldig vonden.
Ook ik vind hem er toch mooi uitzien :Y  :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

Vervelend dat het allemaal zo tegen zat! Maar ik zie toch een supergave kasteeltaart! :Y Gefeliciteerd met je kleinzoon!

4

Ziet er gaaf uit!

Deze hobby is geweldigggggg!!!!

5 Laatst bewerkt door mrs.cake (26-06-2011 21:02)

Ik had je tijdgebrek topic al gelezen maar ik zie het er niet aan af en als de jarige job er helemaal blij mee was is het toch goed en volgend jaar de hele week voor zijn verjaardag blocken in je agenda en dan een supertaart maken als goedmakertje voor dit jaar.

Groetjes van Mieke

Ik vind hem echt heel erg leuk! Ik heb van de week ook een bestelling voor een kasteeltaart, maar die wordt niet zo gaaf met die torens!

Mag ik vragen hoe je die torens hebt gedaan? Is het lastig?

7

Gaaaaaaaf !!!!!!xxxxxxxxx

8

Oma heeft zeker haar best gedaan hoor! Gefeliciteerd nog!

9

Nou ik denk dat alle kleine jongetjes dit toch echt wel een geweldige taart vinden hoor!!

10

Leuke taart, niets te zien van al je pech.

11

Hij is gewoon ook prachtig!
Van alle problemen is niks meer te zien toch!!? En als kleinzoon-lief er blij mee was dan is het helemaal super!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

12

ik geloof wel dat kenji hier heeeeeeeeel erg blij mee is geweest, en helemaal de poppetjes erbij als extratje.

N-Joy Cakes

13

WOW, supergaaf.

14

Hij is ook prachtig.

Groet, Jolanda

15 Laatst bewerkt door kicsi (27-06-2011 13:51)

Iris Zijlstra schreef:

Ik vind hem echt heel erg leuk! Ik heb van de week ook een bestelling voor een kasteeltaart, maar die wordt niet zo gaaf met die torens!

De torens zijn van de Wilton kasteel set en het is niet het makkelijkste werk. Zowel bij de dakdelen als de onderkanten de marsepein geplakt met pipinggel, de dakdelen nog bestrooid met gekleurde suiker en met icing op de torens geplakt.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

16

Ziet er niet uit als een ruine, dus of het valt wel mee, of je kan goed fotograferen, haha!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

Ik vind het ondanks dat je zelf niet helemaal tevreden bent een geweldig mooie taart :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

18

Het ziet er super uit zo, dus snel alle ellende vergeleten en genieten van de reactie van je kleinzoon! :D

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

kicsi schreef:
Iris Zijlstra schreef:

De torens zijn van de Wilton kasteel set en het is niet het makkelijkste werk. Zowel bij de dakdelen als de onderkanten de marsepein geplakt met pipinggel, de dakdelen nog bestrooid met gekleurde suiker en met icing op de torens geplakt.

Oké, bedankt voor je antwoord!

20

Ik vind het een prachtige taart :thumb:

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!

21

Ziet er heel leuk uit

22

och wat een verhaal! Je hebt er toch nog in een korte tijd wat moois van gemaakt :) gelukkig vond kenji hem mooi, en hij heeft nog wat om mee te spelen :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

23

jeetje wat een gave taart

groetjes karin

24

Iris Zijlstra schreef:
kicsi schreef:
Iris Zijlstra schreef:

Oké, bedankt voor je antwoord!

Graag gedaan.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

25

Balen van de pech maar het is niet aan de taart te zien hoor!!!
Hij is echt prachtig :Y